Två - Allot of hot tummys

Jag var alltid först till omklädningsrummet. Dels för att killarna alltid var lika sega med att komma hit, och för att de alltid kom sent. Jag hade precis tagit på mig träningskläderna, de vita och guldiga shortsen och t-shirten med nummret 13. Jag drämmde igen skåpet och satte mig ner på bänken för att ta på mig mina skor. "...så det är därför Xbox 360 är bättre än ditt skit Plastation!" jag himmlade med ögonen en Dales kommentar. De och deras spel. Man blir ju helt trött på dem!
"Ooh, är fröken duktig redan klar?" skojade Cris när han - och resten av laget - hade kommit in till omklädningsrummet. "Haha, duktig? Nej, men kommer i tid är en bra bit påvägen!" svarade jag och knät min andra sko. De skrattade, jag kollade upp på Chris. "Äsch! Vi är bara..." han kollade upp på klockan som var ovanför skåpen, "... tio minuter försenade! Ingen biggie!" han drog av sig sin tröja och jag himmlade med ögonen. Det näst bästa med att spela basket är nog detta, att få se många snygga magar! Liksom, alla killar här är så vältränade! Sex pack hit, sex pack dit. Jag reste mig upp och gick innan de började dra av sig ina byxor. mycket av dem ville jag inte se.

"Okej, dela upp er två och två så kör vi lite dribblingar och sedan skott!" sa Chris som är lagkapten för laget. Vi gjorde genast som han sa. Efter ytterligare trettio minuter var träningen slut.
"Två dagar till machen! Nu taggar vi till oss hundra procent!" sa Jaden stolt och klappade händerna när vi var påväg till omklädningsrummet. Vi jublade. Att duscha var alltid lika kul här, killar är så... omogna! Jag duschar ju såklart inte naken. Men det är lika kul var gång jag tar av mig min tröja. Haha, deras blickar är oslagbara!

"Jag är hemma!" jag drämmde igen dörren och slängde mina väskor på hallgolvet. "Hej gumman!" sa mamma och kom fram ut köket till mig. "Hur var skolan idag?" frågade hon och kramde om mig. "Som vanligt!" svarade jag med en axelrykning. Jag rättade till min blåa t-shirt med något gul tryck på, "mamma! I övermorgon är det den sista matchen i denna sesången! Och efter det blir det någ någon slags fest! Hoppas att du kollar på matchen?" frågade jag. Hon nickade och log, "klart jag kommer!" jag hoppade omkring och karamde henne ännu en gång.
"Haha, du är knäpp!" sa mamma. Jag att bevisa att jag var det gjorde jag en rolig grimas.



"Det är bäst att jag går och lägger mig, jag vill vara på topp imorgon när den sista tränignen för matchen är!" sa jag medans jag kramade om mamma. Han sa godnatt och fortsatte att kolla på tv:en.


Förlåt för att den inte är så lång, men som ni vet måste jag skriva om två till delar... hm hm hm ...
Aja, kommentera nu sjukt mycket giiirls! Klarar ni 13 kommentarer? ;)


Postat av: Melina

Grymt bra :D

2011-11-26 @ 15:19:38
Postat av: Marielle

Grymt bra. :)

2011-11-26 @ 15:34:59
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Emilija med J.

jättebra !

MER !

2011-11-26 @ 15:37:14
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Thi

grymt!

2011-11-26 @ 16:30:18
Postat av: Carro

DU är grym tjejen :) <3

2011-11-26 @ 16:57:29
Postat av: Anonym

grymt bra!



//Ebba :D

2011-11-26 @ 17:01:07
Postat av: Johanna

A.M.A.Z.I.N.G !! <3

SUPER BRA GULLE PLUTTEN:D

2011-11-26 @ 17:03:49
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Awesome!! Längtar super mycket till fortsättningen ;D

2011-11-26 @ 23:15:38
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Cherry

Den här novellen kommer att bli helt grym :D ♥♥

Sjukt bra skrivet :)) ♥

2011-11-27 @ 02:35:49
Postat av: Lollo

Sjukt bra! Meeeerrr!!

2011-11-27 @ 06:29:43
Postat av: Mimmi<3

ap braaaaaaaaaa!!!

2011-11-27 @ 10:19:18
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0