This is it - Chapter 10

Chris perspektiv

Att gå i skolan var inte det samma utan Autumn. Att spela basket var inte samma sak utan Autumn. Att komma försent till en träning var inte lika kul utan att se Autumn sitta på bänken redan helt påklädd redo att spela. Att busa och shoppa med killarna var inte lika kul utan att ha Autumn vid sidan om mig när hon skrattade åt våra dåliga stil tips.

- Du måste sluta deppa nu, Chris! Det är inte bra för dig!

Zack kom fram till mig och gav mig en tröstande blick. Han visste hur jag kände. Autumn hade varit nära honom med. Men det bästa med Zack är att kan gömma sina känslor som han inte vill visa, han vet även att vi kommer träffa Autumn snart. Det är inte sista gången vi har träffats.

- Jag vet! Men jag kan inte... Det är sjukt hur mycket man kan sakna henne!

Jag kollade ut på skolgården. Några tjejer satt i en klunga och pratade om något, killar antar jag. Några killar som spelade basket på basketplanen. Några son satt och pluggade här och var.

- Det förstår jag. Men det finns en sak jag och killarna alltid har undrat men aldrig vågat fråga riktig...

Zachs uttalande fick mig att kolla på honom istället för alla andra på skolgården.

- Vad menar du? , frågade jag förvånat.
- Du har alltid kollat på Autumn på... Ett speciellt sett.

Han avslutade och kollade menande på mig.

- Vad menar du? , frågade jag helt oförstående över vad han försökte få fram.
- Gillar du Autumn, alltså som mer än en vän?

_________________________________________

Uppdateringen suger, jag vet. Men jag ska försöka att bättra mig.
Snälla kommentera.
Puss. <3


Postat av: Anonym

YAY!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER <3. Puss :*

2012-04-24 @ 22:29:51
Postat av: Becka

Bra :)

2012-04-24 @ 22:31:41
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt bra :D:D

2012-04-25 @ 16:26:57
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Tova

MEEEEEEEEEEEEER! :)

2012-04-25 @ 21:14:59
URL: http://sweeetz.blogg.se/
Postat av: Ida

hejsan, jag har precis skaffat en Justin novell och undrar om vi skulle kunna göra ett länkbyte?

Skulle bli riktigt glad om du ville :)

justindblovestory.blogg.se

2012-04-28 @ 13:22:18
URL: http://justindblovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0