The prince of pop del 78

hade också det, hemma. Så jag skulle få ett par på vägen till dit vi skulle. Jag och Ryan gick in i en affär, för vi var rädda att folk skulle känna igen Justin och så. Jag hittade ett par snygga lila dubbaskor, dom var rätt billiga också så jag köpte dom.
I bilen tog jag på mig dom, alltså skorna.
-Är du redo? frågade justin när vi kom fram.
-Har inte varit mer redo, svarade jag och gick ut ur bilen.
Alla från Barcelonas fotbollslag var där, det var rätt coolt! Vi började köra lite passar till varandra, dribbling och skott. På slutet körde vi match, Justin var ju skit bra på fotboll! Ryan var också bra, jag var ju också okej. Killarna blev föörvånade att jag ens kunde hålla bollen i tre sekunder, liksom hallå? Vad tror dom om mig?
Justin gjorde tre mål, fast dom var rätt enkla att möta liksom dom gav ju inte alls allt. Bara tramsade med oss och hade kul, jag blev riktigt svettig men det var riktigt kul!
Efter träningen åkte vi direkt tillbaka till hotellet, vi bestämmde att vi skulle träffas senare för att äta middag. Jag gick upp till mitt rum för att duscha och fixa mig.
-Hur var träningen? frågade Lauren när jag kom innanför dörren.
-Skitkul! Dom trodde inte att jag kunde dribbla och faktas men dom hade fel!
Emily och Lauren stirrade på mig med öppnad munnar.
-Vad? Jag kan faktist spela fotboll, jag tog av mig skorna och gick till min resväska för att ta upp ett par jeansshorts och ett rosa linne, såklart BH och trosor också. Jag tvättade håret och kroppen noggrant, när jag var klar torkade jag mig och drog på mig kläderna, flätade mitt hår och drog på lite maskara för att få priken på iet.
-Ska ni följa med ner och äta? frågade jag tjejerna.
-Vet inte, vi åt typ precis, svarade Lauren.
-Okej men jag går ner och äter med Justin & Ryan.
-Okej, sa dom.
Jag gick ner och smsade Justin;
"Är där nere nu, puss ;)"
Han savrade efter bara några sekunder;
"Kommer om 10 puss ;)"
Jag log och tog ner mobilen i fickan igen.


Hihi, japp klockan är 10 över 4 men jag är fortfarande vaken XD
Någon undrade vilket fotbollslag jag spelar i, ett i Skååne, haha.
Men kommentera sötnosar!
//linnea

Postat av: Moa

Jag vet var du spelar, hhöhöhöhöhhö

2011-04-25 @ 04:48:02
URL: http://timlip.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-25 @ 08:50:41
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag spelar också i skåne :D

Vi kanske har mött varandra ? ;p

Snälla säg vilket lag :)

2011-04-25 @ 09:43:27
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-25 @ 11:36:37
Postat av: jennie

meer !! skit bra as bra !!! :P :P :P

2011-04-25 @ 15:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0