The prince of pop del 37

Jag svarade snabbt
-Ja men då får dom gå hem och sova, eller så kan dom ju bara vara här själva!
 
-Nelly! Ryan säger att han tycker de kommer bli skit kul! och han har redan pratat med sina föräldrar!
-Va bra! Och justin tyckte också att de skulle bli skit kul!....



-Va bra! sa Emmy snabbt
-Ja jag längtar sjukt mycket!
-Jag me!!
-Men du istället för att bara sitta här, ska vi ta och spela lite kort?
-Visst!

Jag reste mig upp ur sängen och hämtade en kortlek från min hylla, Vi började med vänd10:a,, Vi körde de några gånger och vi vann typ varannan gång, när vi tröttnat var klockan typ 7 på kvällen,

-Du ska vi fråga killarna om dom vill komma över? Då kan vi ju köra täcken! Sa emmy
-Visst, de lär ju vara roligare än att spela samma spel typ 15 gånger i rad!

När vi hade smsat killarna väntade vi bara på svar, YES sa vi båda rakt ut, Dom kunde! Justin skulle vara här om typ 10 minuter, och Ryan typ samma,, medans vi väntade på dom gick vi ner till köket, där vi tänkte sitta, eftersom vi skulle köra täcken så är de lättare att sitta vid ett bord, men först frågade vi Mara om de var okej, och de var det. Vi rig bort duken och torkade av bordet ifall de skulle vart kladdigt,, Vi tog fram 4 glas, och en Cola som stog i kylen, "PLINGPLONG" Dom är här! Vi gick tillsammans för att öpnna dörren, Emmy kasdade sig över Ryan..

-Haha Aah hej hej, Sa Ryan och skrattde
-Jag har saknat dig! Sa Emmy lite upphetsat
-Jag har saknat dig med! Sa Ryan och pussade Emmy på kinden
-Heeej shawty! Sa Justin samtidigt som han kramade om mig hårt
-Hej på dig! Sa jag och kysste honom på hans mjuka fina läppar
-Hallå får vi komma in eller ska vi sta utanför här hela kvällen? Sa Ryan plötsligt och alla började skratta!
-Haha nej kom in ni!

När alla var inne och avklädda så satte vi oss runt bordet, Jag satt längst in och sen bredvid mig hade jag Justin och framför justin satt Emmy och Bredvid Emmy satt Ryan, Så killar har ni erat täcken eller? Dom tittade på varandra och nickade och sedan började dom skratta, Jag och Emmy kollade på varandra och bara flinade åt dom, När vi hade fått 4 kort som Emmy delade ut så visade jag ett täcken som vi kunde ha, Killarna fattade ingenting när jag satt där och vifftade med korten, eftersom Justin satt framför Emmy så fick han börja med 5 kort, Han valde ut ett kort som han sedan skickade till mig. han tittade på mina kort för att se om jag skulle spara den, för att han inte skulle se så blandade jag korten och sedan skickade jag iväg en knekt (J) Efter första omgången vann jag och Emmy med 70 poäng mer än killarna, Efter de körde vi en gång till men då vart de jag och Justin och Emmy och Ryan, När det vart klart så var klockan typ 23:10 och dom skulle börja röra sig hemmåt, När jag sagt hejdå till dom sprang jag upp till mitt rum och kollade datan,


Ur Justin's Persektiv


När vi spelat sista omgången så började Jag, Ryan och Emmy röra oss hemmåt, Emmy skulle tydligen sova hos Ryan, Så när vi skulle skilljas på vägen sa vi hejdå och jag började röra mig snabbare för att komma hem snabbt, När jag kom hem sa jag hej till mamma och sprang sedan snabbt upp på mitt rum, jag loggade in på Twitter och såg att Nelly hade skrivit, "Funniest night in a long time" Hon är ju bara för söt, Jag kollade runt lite och nästa gång jag kollade på klockan, 02:30 OJ!! Kanske borde sova! Innan jag loggade ut från Twitter skrev jag "Have had a really fun tonight" När jag hade Twittrat de så loggade jag ut, sedan gick jag till badrummet för att tvätta ansiktet och borsta tänderna, Efter de la jag mig i sängen, Men kunde verkligen inte sova!

Smsar Nelly

-Är du vaken gumman?
-Ja men inte länge till
-Okej jag kan inte sova!
-Okej vill du komma hit eller?
-Jag vet inte, Klockan är mycket och Mara skulle nnog inte gilla de!
-Ehh hon sover kom om du vill!
-Okej jag kommer, är där om 10 min!
-Yes kom baksidan!
-Okii..


Jag Satte på mig ett bar mjukisbyxor, En T-shirt och sedan en skön munktröja över den, Jag smög ner för trappen in i köket, jag skrev en lapp till mamma,

Heej Mamma! Eller ska man säga godmorgon? Men iallafall, Jag gick till Nelly inatt så jag sov över där! Men vi ses vid 15-16! Puss och Kram Xxx Justin!!

Efter att jag hade skrivit lappen satte jag på mig dom enklaste skorna jag hade och sedan öppnade jag dörren försiktigt, jag smög ut och när jag var ute kom jag på att jag hade glömt mobilen uppe på rummet, Jag sprang snabbt men tyst upp på mitt rum och hämtade den, sen sprang jah ännu snabbare ner, när jag kom ut stängde jag igen dörren, Jag tröck in nycken och låste sedan snabbt, Jag joggade hela vägen till Nellys hus, När jag kom upp på baksidan smsade jag henne, "Utanför!" 2 minuter efter att jah hade skickat smset så öppnads balkongdörren, jag gick dit och de var självklart Nelly som öppnade, Jag tog av mig skorna ocg börde in dom till hallen, sedan smög vi upp till hennes rum, När vi kom upp sa jag hej och satte mig i sängen,

-Asso du är så osmart!
-Va?
-Hahah jag skoja! Men de finns en maddras i garderoben du kan ta den! Sa Nelly
-Öhh okej?
-Hahahah jag skoja knäppis!! De är klart du ska ligga bredvid mig!
-Hahah vart nästan lite orolig där!!

Jag tog av mig klläderna så jag bara hade kalsonger på mig, sedan smög jag mig ner bredvig henne, Jag la armen runt henne och vara suckade av lättnad! Nu kan jag nog sova! God natt! sa jag och pussade Nellys panna!....


Bra/Dålig?? Kommentera :))!!

Och ni ska bara veta hur ledsen jag är!! Men de är fruktansvärt mycket med skolan just nu!! Den tar typ koll på mig! :(.. Men jag ska försöka börja skriva mer! Hoppas ni förstår! Jag har lixom 2 prov nu denna vecka, ett i morgon och sen ett på fredag! Sen nästa vecka har jag 3 prov! De är så himla sjukt va de kan vara så viktigt med skola! "/ Aja Puss på er!! <333

// Denisé

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-15 @ 16:27:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: jennie

meer gud vad bra meer !! :D :P <3

2011-03-15 @ 16:46:51
Postat av: sanna

more :)))

2011-03-15 @ 17:17:59
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-15 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0