The prince of pop del 51

Vid 2 började vissa åka hem. När det bara var jag Emmy Nelly Ryan Chaz och några få till hände det som ingen trodde skulle hända. 
-Vill du gifta dig med mig Emmy? frågade Ryan och ställde sig på ett knä.
- Jaaa Rayn, jag vill gärna gifta mig med dig. Du är mitt allt och jag kan inte klara mig utan dig , sa Emmy
- Du är mitt allt gumman, sa Rayn
Efter han hade sakt det så kysste dom varandra och då började vi alla att klappa händeran och sen så gick jag och Nelly iväg, för vi ville att dom andra skulle vara lite ensamma. När vi hade kommit en bit ifrån dom andra så stod jag och nelly mot varandra vi började och hålla varandras händer och sen så började vi prata.
- Tänk att som ska gifta dig, dgud vad jag är glad för Emmys skull, hon är så kär kan jag se på henne, sa Nelly
- Ja och Rayn är jätte kär han med, men nu måste vi gå och ringa till en taxi för jag kan itne köra, sa jag
- okej ringer du så går jag och pratar med Emmy, sa Nelly
- vi ses snart igen, du ? jag älskar dig gumman, sa jag
-du jag älskar dig med älskling, gå nu så ses vi snart

Ur Nelly's Perspektiv
Efter justin hade gått så gick jag mot Emmys hål. Men innan jag var framme hos henne tog jag två glas champang. Efter jag hade tagit det så gick jag till Emmy, hon var så glad kunde jag se och hennes ögon var full av glädje tårar.
- Hej Emmy , jag vill bara säga grattis till dig och här får du, nu ska vi fira tills taxin kommer. sa jag
-Hej Nelly, tack så mycker. Du ska bara vet hur glad jag är och tack så mycket , skål med dig. sa Emmy
- Skål på dig med , du? ska vi ses senare idag, när vi har vaknat. Då kanske vi kan gå och shoppa lite och sen kan vi ju prata lite, vi behöver inte om du inte vill. sa jag
- Jo visst kan vi shoppa jag ringer dig när jag har vaknat , godnatt så hörs vi senare. sa Emmy
-Hejdå och Godnatt!!
Efter ett tag så kom Justin och då hade redan taxin kommit, han gick och tog min hand. Vi började att gå lite framåt då kände jag att mina ben var trötta och hela jag var helt borta. Det ända jag visste var att jag höll i justin hand och att det var dax för oss att åka hem.  När vi hade tagit våran jakor och satt oss i taxin så somnade jag på justins axel och jag var så glad över att denna kvällen hade varit så jätte bra.
Ur Justin's Perspektiv
Jag kollade på Nelly ända vägen hem, hon var så söt när hon sov på min axel och hela jag var varm eftersom jag älskade nelly så mycket. Nu när vi var framme så försökte jag att väcka henne men hon ville inte vakna, så jag bar henne in och la henne ner i sängen. Sen gick jag och satte mig framför datorn och då loggade jag in på twitter. Jag hade såg att det hade blivit fel som förljde mig nu, innan jag loggade ut från twitter så skrev jag " i natt har det varit den bästa natten någonsin, tack för allt mina älskade kompisar"
Efter jag hade skrivit klart det så hörde jag en liten röst kalla på mig,
-Justin var är du och var är jag? sa NElly
- gumman du är hemma nu, sov nu med dig så pratar vi mer när vi vaknar igen, godnatt. sa jag
-Okej godnatt, sa nelly
Efter Nelly hade somnat igen så gick jag och borstade tänder och där efter så la jag mig ner bredvid Nelly..
På morgonen/eftermiddagen
Jag kollade på klockan och den började närma sig 2 på eftermiddag, tänk att klockan var så mycket. Jag vände mig om och såg att nelly höll på med sin mobil, jag klappade henne nätt på ryggen och då vände hon sig om.
Sen så började stängde hon av sin mobil och sen brjade hon komma närmare mig. Jag började kyssa henne nätt på munnen, men så började dörren att öppna sig......
Hej jag hoppas att ni tyckte om den!
Jag vet att det är många stav fel , men jag tänkte
att det var bästa att hjälpa dom andra att blogga lite.
var den dålig eller bra??
Kram från Carro (Linneas kompis)

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-27 @ 20:50:40
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-27 @ 20:50:53
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-27 @ 21:12:03
Postat av: Anonym

Meeeer och snälla kan de inte typ hända nåt läskigt och dramatiskt? :) btw ni skriver otroligt bra <3

2011-03-27 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0