The prince of pop del 54

-Vill du se på en annan film? frågade jag.
-Visst, kan vi inte så på en skräckfilm? frågade justin.
-Visst, vilken?
-erm... kan vi inte se Stay alive?
-Visst...

Justin Bieber Fan

 Han satte igång filmen.  Den var rätt läskig.

-Är du rädd? frågade Justin och flinade.
-Nädå, sa jag och fejk log tillbaka.

Han bara skrattade men fortsatte att titta på filmen. När den var klar gick vi och la oss.
Nästa dag skulle Justin iväg på intervjuer så jag frågade Emmy och Sofie om dom ville ut och fika med mig. Båda sa ja och vi skulle träffas vid gallerian vid 2. Klockan var 12 så jag hade tid på mig att fixa mig. Jag tog på mig svarta jeans ett vitt linne och smycken, jag lockade mitt hår för ovanlighetens skull.
*pling* ett oläst meddelande från Emmy.

Nelly, kan vi träffas tidigare? Måste prata med dig!!

Okej, kommer snart gumman <3

Bra, ses utanför dig? Om 10 minuter?

Kom du då.

Jag la ifrån mig mobilen igen och gick ner, jag sa mig i soffan och satte igång spotyfi. Låten "Love Game " - Lady Gaga.

-Nelly? hörde jag Emmy kalla från hallen.
-Här inne, sa jag och la ifrån mig datorn.

När hon kom ut såg hon helt förstörd ut.

-Gumman, vad har hänt? frågade jag.
-Ja-ja ska GIFTA mig!
-Jagvet? sa jag lite förvånat.
-Men, jag är bara 17! Jag kan inte gifta mig NU!
-Jo, det är klart du kan, om du verkligen älskar Ryan kan du!
-Men...men, sa hon och satte sig ner brevid mig.
-Gumman, klart du kan! Ni två är som perfekta för varandra!


Sorry för att den inte blev lång, men måste fixa lite saker för imorgon... Denisé skriver kanske i morgon annars KANSKE jag skriver en imorgon innan jag åker till danmark,,,
bra/dåligt?
//linnea

Postat av: Anonym

asbbraa

2011-03-31 @ 19:37:48
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-31 @ 19:41:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer pleease, och ha det bra i danmark på konserten ;)

2011-03-31 @ 20:04:47
Postat av: Anonym

Meeeer snälla...ni äger på att skriva! :) Åhhh jag vill oxå åka till danmark och gå på hans konsert :( <3

2011-03-31 @ 22:21:02
Postat av: Anonym

meeer ! :D

2011-04-01 @ 22:38:11
URL: http://emmeliemagnell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0