So this is whats going on:

Jag har beslutat mig för följande:
Jag tänker ta bort bloggen...

För er som gick på det, förlåt! Jag menade inte det, kände bara för att skoja lite ;)
Det jag verkligen menade var detta:
Jag kommer att skriva en lång lång sista del på Popstar. Jag vet hur den ska sluta och jag vet även att det slutet inte är det bästa slutet. Men jag kommer även idag att börja på prologen av smwtr 2, som inte kommer heta Slam my way to romance två men jag måste komma på ett bra namn, hehehe..

Men den kommer att vaa epic, romantisk rolig och en sak till som jag inte kommer skriva, än.. :d

Ja, jag ville bara att ni skulle veta detta. Så för att samanfatta allt: jag kommer att skriva en sista del på popstar. Den delen kommer att vara låååååång! Jag kommer att börja på nästa novell och sånt medan jag skriver på den sista delen så att bloggen inte kommer att stå still. Jag kan också näsyan säga att uppdateringen kommer att bli bättre dels för att vi har påsklov och sedan för att jag tycker det är sjukt kul att skriva om Autumn & Justin!

Puss på er nu och trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0