My one love my one heart del 31

sängen viskade jag. Jag ska ju på interljuv och sjunga i morgon! Ska du me eller vara hemma?
-Jag vet inte bestämmer de i morgon!
-Okej! God natt älskling sa jag och kysste henne på munnen och sedan la jag mig närmre henne. Hon somnade ganska snabbt men jag låg och tänkte på allt som jasmine hade gjort!!


Jasmine måste få ett straff på nåt vis. Men jag orkad inte tänka mer på det och somnade.
Jag vaknade av att erika försökte stiga upp utan att väcka mig, jag log och drog henne närmare mig istället.

-Haha godmorgon sömntuta, sa hon till mig.
-Morron, hur mycket e klockan?
-Erm halv 11!
-Oj, vi måste sticka!, intervjun skulle börja om 1 timme. -Skull du me på intervjun?
-E visst men tänk på mitt handikapp, sa hon å klappade på magen och log.
-Lungt det fixar jag.
-Bra.

Hon reste sig upp och gick till badrummet.

-Gör det ont?, frågade jag.
-Bara lite det har blivit mycket bättre ialla fall, sa hon
-Vad bra:)

När erika kom ut ur badrumet jag gick in å fixade fisyern, den stod åt alla håll på morronen.
När jag va färdig var den perfekt igen:D

-Vad ska du ha på dig?, frågade erika.
-Vet inte kläder? hah du?
-Tror jag tar kläder, men ska jag ha denna eller denna tröjan?, sa hon och gick till mig med en blå tröja och en svart.
-Ta den blåa med svart skinjacka:), sa jag.
-YES, bra idé

Erikas outfit:


-Snygging, sa jag när erika kom tillbax med kläderna på sig.
-du e snyggare sa hon.
-Nepp.
-Jopp. sa hon.
-jaja jag e snyggast!
-Hahahhaha.

Ur erikas perspektiv.

Justin gick och tog på sig ett par bruna jeans, han gick tillbaka till mig (utan tröja) jag tittade på hans sexiga sexpack.

-Vad tittar du på? haha, sa justin.
-nä inget, sa jag och tittade på hans ansikte istället.
-Ja visst, min mage e sexi ja vet, han log sitt sötaste leénde och gick emot mig.
-Haha i dina drömmer biebs.
-Jag drömmer, sa han.
-Haha.

(på intervjun)

-Så justin, hur går det med kärleken?, frågade intervjuaren Sandra.
-Jo, det går bra. Min tjej Erika är perfekt det finns ingen bättre tjej!

Aww vad gullig han e!!

-Erika finns det en bättre kille än justin då?, frågade hon mig.
-Neej helt klart inte! Han är bäst, sa jag och log.
-Vad tror ni dina fans Justin tycker om ert förhållande då?
-Well... jag tror att några av mina fans hatar det men jag e kär det är väll inget onaturlig? jag e liksom 16 så. Och sen alla som stöttar mig, ja dom kallar jag 'äkta' fans.
-Har du tröffat ett av dina 'äkta' fans än då?, frågade hon.
-Ja, jag träffade en tjej för ett tag sen i shoppingcentret där jag uppträdde, hon räddade Erika så jag är riktigt glad att jag har mina fans dom är bäst!.....



Del 32 kommer efter 10 kommentarer:)) haha vill jue läsa alla söta/urbästa kommentarer:)

KOMMENTERA<33

Postat av: beliber

fortsätt!!! <3

2010-12-20 @ 19:05:46
Postat av: amanda

mer:)

2010-12-20 @ 19:25:51
URL: http://bieberbook.blogg.se/
Postat av: Emma

Den ääääääger!!! Fast när du skriver vad som ska säga, kan du inte skriva talesträck då? snälla för då blir det lättare att läsa :D <3 älskar novellen

2010-12-20 @ 22:55:40
Postat av: Johanna

fort

2010-12-21 @ 07:58:00
Postat av: johanna

sätt

2010-12-21 @ 07:58:27
Postat av: Johanna

Skriva :P Löv it!!! <3

2010-12-21 @ 07:58:54
Postat av: Nellllly

fortsätt nuuuu

2010-12-21 @ 11:26:58
Postat av: love you jb!

snälla fortsätt skit bra

2010-12-21 @ 12:10:21
Postat av: love you jb!

ps. bästa novellen

2010-12-21 @ 12:11:07
Postat av: Anonym

kom igen!!!

2010-12-21 @ 14:47:03
Postat av: Maja <3

bäst

2010-12-21 @ 14:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0