1 April - bästa dagen EVER!

Igår på JB's konsert, var den bästa dagen i mitt liv! Jag har nog aldrig skrikit så mycket i hela mitt liv!
Han var ännu bättre på att sjunga och ännu snyggare i värkligheten!
Det var helt klart värt att åka bil i ca 4 timmar (8 timmar fram och tillbaka) för att se han.
Jag löpte lite saker som minne jag kommer ha livet ut.

----

Jag kommer skriva en del till er, men vet inte när den kommer ut för har lite ideér och vet inte vilken jag ska ta xd
meeen, ja
//linnea

UPPDATE: Jag ick precis reda på att vi ska ha besök om 30 minuter, har lita panik för sitter i min one peice och sånt :/ Men försöker skriva en idag, hoppas ni förstår att jag måste vara lite social och sånt...

Postat av: Elise

Vad roligt för dig! :D har du inga bilder eller videos så du kan visa ;) för oss stackare som inte var där ;(

2011-04-02 @ 18:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0