The prince of pop del 68

Jag la på, Ryan 6 Chaz knackade på dörren. Jag gickför att öppna.
-Justin! sa dom i kör och kramade mig.
-Heeej, sa jag och kramade tillbaka.
-Kom in, sa jag sedan.
Dom gick in och satte sig på sängen.



När vi hade pratat ett tag sa Ryan:
-Kan vi inte göra en video och lägga upp den på twitter?
-Ja! höll Chaz med.
-Haha, visst.
Vi tog fram en videokamera. Allt vi sa blev trams men vi la upp den i alla fall.

Ur Nellys perspektiv

Jag satt i en taxi påväg till Rihanna. Jag hade nappt sovigt en blud inatt, gels för jag saknade Justin som in i och för att jag skulle hit idag. När jag kom fram frågade jag reciptionesten var Rihanna fanns, hon var i rum 67.
*Knack knack*
En man vid 30 års åldern kom och öppnade.
-Hej, jag skulle träffa Rihanna?
-Nelly? frågade mannen.
-Japp.
-Okej kom in här, Rihanna kommer om 5 minuter.
-Okej.
Han visade mig vägen från rummet vi var i till ett annat rum där det satt två tjejer och en kille på en soffa.
-Detta är Nelly alla! sa killen som hade följt mig hit.
-Det är Emily Laura och Kevin, fortsatte han och pekade på personerna.
-Hej, sa jag och log mot dom.
-Hej, sa dom i kör.
Vi satt och pratade ett tag alla 5 innan Rihanna kom in, hon hade en grön mag tröja och svart jeansshorts.

-Förlåt för att jag är sen! sa hon och log emot oss.
-Jag tänkte att vi skulle prata lite om hur NI vill att videon ska vara, fortsatte hon. Som ni vet är det till låten Dont stop the music.

Vi pratade och pratade, alla var verkligen hur snälla som helst! Precis när vi var påväg att gå började min mobil att ringa. Jag tog upp den och såg att det var Justin som ringde.

-Heeej! sa jag.
-Nellly!
-Haha, hur är det med Bieber då? frågade jag och log stort.
-Hade varit bättre om du hade varit här!
-Aww.
-Haha, men vad gör dudå? frågade han.
-Är hos Rihanna, sa jag en aning stolt.
-Juste! Det hade jag helt glömt, stör jag?
-Nädåå!
-Bra!
-Bieber, jag ringer diig om 1 timma, puss.

Jag la på och tittade på Emily som tittade på mig.
-Känner du JUSTIN BIEBER?!  frågade hon och gapade.
-Ja? Vi är typ ihop, sa jag och log.
-Nä?! OMBieber!
-Haha, jag gissar att du är ett fan?
-Som in i helvete! sa hon och log.
Vi pratade ett tag, hon bodde riktigt nära mig så vi bestämmde att vi skulle träffas i morgon hemma hos mig.

Nästa dag, när Emily kommer.

Jag stog och tittade på min garderob, vad ska jag ha på mig? När jag hade stått där i kanske 5 minuter och glott på mina kläder kom jag fram till två saker, 1 jag MÅSTE shoppa! 2 vad jag skulle ha på mig.


Bra/Dålig?
Överraskningen är klar! Jippieee! Men vill visa den för Denisé innan den kommer upp här, så denna veckan kommer den :)
5 kommentarer klarar ni välllll?
//linnea

Postat av: KLARA

ÄLSKAR NOVELLEN!!

vill ha meeeerrr!<3

2011-04-16 @ 18:57:10
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-16 @ 19:34:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gozh meer!

2011-04-16 @ 21:28:59
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-16 @ 21:53:14
Postat av: Julia

So freakin awesome! :D

2011-04-16 @ 22:14:49
URL: http://juliagarcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0