|Chapter 19 | From poor 2 successful ♥ |

Scooter sa till mig att jag hade lektion om fem minuter med en tjej som hette Gabbi. Hon var verkligen en snäll tjej hon! Så jag drog på mig en t-shirt innan jag drog till stugen lektionen skulle vara i.
Gabbi var redan där när jag kom. Jag ursäktade mig innan vi körde igång.
"Hejdå Gabbi, och fortsätt öva på den låten!" hon nickade innan hon stängde dörren efter sig. Jag suckade och slängde mig i soffan.
KNACK, KNACK!

In kom Scooter. Jag stängde ögonen igen .
"Du har fått post av dina fans, dom är rätt coola så jag tycker ni borde se det!" jag öppnade ögonen igen och tog breven han höll i sin hand.
en av breven fanns en plåtplatta som var riktigt cool. Där fanns också ett halsband, en bok och några brev.
(tänk er att det är Justin som läser breven från hans fans..)
poohu! Äntligen är alla lektioner slut! Visst det var kul att göra något annorlund gemfört med vad jag alltid annars gör. Men det kan ändå vara rätt drygt att göra samma sak var dag...
Jag skulle precis stika ifrån matsalen när Liam kom till mig.
"Tja Justin!" sa han och log mot mig. Vi hade blivit bra vänner sedan vi kom hit.
"Hej Liam!"
Vi pratade ett tag innan han sa:
"Jag drömmde världens konstigaste dröm inatt!"
"I had this wierd dream last night!"

Vi snackade ett tag innan han var tvungen att dra. Vi sa hejdå.
Jag gick direkt till Beccas stuga. Jag har tänkt ett tag, och jag kände mig redo för att fråga henne om hon ville bli tillsammans till mig. Liksom, vi har ju kännt varandra rätt länge nu. Och det känns helt enkelt rätt.
Jag knackade på, strax därefter öppnade hon dörren. Var gång jag såg henne skippade mitt hjärta ett slag. Hon var så vacker!
"Hej Justin!" sa hon glatt.
"Hej sötnos!" svarade jag lika glatt. Hon  öppnade dörren helt så jag kunde gå in. Hon satte sig i sängen, så jag gjorde detsamma.
"Hur mår dudå?" frågade hon mig efter en stunds tystnad. Jag var så inne i mina tankar så jag hade varit helt i min egna värld.
"Jo, jag mår väl bara bra! Själv?"
"Samma!" svarade hon glatt.

Denna blev också kort -.-.'
Men, bättre än inget eller hur? Snart kommer DRAAAMAAA!
Och blöm inte frågestunden! bara skrolla ner lite så finns den där! En fråga hittils...
kommentera nu kanske??!!!!! :D

Postat av: Ebba

meer!

2011-08-16 @ 22:43:31
Postat av: Anonym

asbra! :D

2011-08-17 @ 09:47:18
Postat av: Melina

Superbra! (:

2011-08-17 @ 11:53:33
Postat av: Julia G

AMAZING! :D

2011-08-17 @ 14:48:06
Postat av: Carro

yeee snart kommer DRAMA :) Jätte bra del!

2011-08-17 @ 15:49:27
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME!



Längtar redan till NÄSTA KAPITEL OCH DRAMA! <3<3<3<3

2011-08-17 @ 22:39:02
Postat av: Anonym

Tjao jag är en ny läsare:)



Mer jag tycker denna novell är jättebra:)

2011-08-17 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0