My one love me one heart del 119

på mrgonen där på vaknade jag förre Erika även fast jag somnade senare än henne, Jag låg kvar i sängen ett tag, och bestämmde mig sedan för att gå ner för att kolla om dom andra hade gott upp, När jag kom ner var de helt tomt, så jag satte på tv och blädrade runt lite, Efter ett tag kände jag någon stå bakom mig, Jag kollade och såg...


erika stå i morgon frisyr helt trött.
-Hej sömntuta, sa jag
-Mhm hej, sa hon och gäspade stort
-Kom sätt dig här, sa jag och pekade på platsen brevid mig.
-OH MY GOSH jag kom på att IDAG ska jag till BHAMAS IGEN!, skerk erika
-Haha grattis gumman
-HA HA roligt men hallå jag måste packa! JAG MÅSTE SHOPPA! FILIPPPPAAAAAAA KLAAAARARAAA, skrek hon, hon sprang till tjejerna och jag hörde henne skrika "VIS AK SHOPPA KOM UPP NUUUUUU"
alla tre tjejerna kom ner med kläder på smink på och frisyr fixad.
-DAMN, när man ska shoppa går saker jäklit fort att göra!, sa jag
-Haha, ja och nu sja vi shoppa så hejdå snyggin, sa erika sen gick dom...


hehe liten men men hehe sorry ;)

kommentera

Postat av: Anonym

jävligt bra :D

2011-02-01 @ 20:10:02
Postat av: Julia s

Kort...... Men bätre än inget!

2011-02-01 @ 21:29:30
Postat av: Anonym

mer nuuuuuuuuuuuuuuuu:)

snälla?

2011-02-01 @ 21:38:05
Postat av: Anonym

mer nuuuuuuuuuuuuuuuu:)

snälla?

2011-02-01 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0