My one love me one heart del 120

-HA HA roligt men hallå jag måste packa! JAG MÅSTE SHOPPA! FILIPPPPAAAAAAA KLAAAARARAAA, skrek hon, hon sprang till tjejerna och jag hörde henne skrika "VIS AK SHOPPA KOM UPP NUUUUUU"
alla tre tjejerna kom ner med kläder på smink på och frisyr fixad.
-DAMN, när man ska shoppa går saker jäklit fort att göra!, sa jag
-Haha, ja och nu sja vi shoppa så hejdå snyggin, sa erika sen gick dom...



Jag gick upp och väckte killarna och sedan käkade vi frukost, Vi hade absolut ingenting att göra idag, Så vi bestämde oss för att dra ner till stranden ett tag, När vi kom ner till stranden var de typ full proppat så vi kunde inte direkt bada, Efter som att inte Kenny var med, Så vi satt på en bäng lite längre bak så ingen skulle märka oss, Vi satt där och kollade lite på allt folk som var där,  sen bestämmde vi oss för att gå hem och bada i poolen isatället, När vi kom hem skrek jag
-SISTEN I!!!!
alla kastade av sig tröjorna och skorna och hoppade i, När vi hade badat typ en timme bestämde jag mig att för gå upp till rummet och packa lite till i morgon, det tog kanske 20 minuter innan jag var färdig.

Ur Erikas perspektiv

Vi åkte till stan för att handla. Först gick vi till Forever21. Filippas favvo affär. Vi gick omkring och tittade jag hittade 3 linnen i olika färger. 2 shorts svarta och jeans färgade en skinjacka.
När vi skulle betala sa kassörskan
-Är du inte justin biebers flickvän?
-Jo det är jag , sa jag och log
-Okej, men då behöver du ju inte betala ;)
-Oh okej!!
Klara och filippa betalade sen gick vi till en skoaffär, jag behövde nya sommarskor.
Några av mina fans kände igen mig ochville ha aoutograf, jag är fortfarande inte van vid det!
Såfort vi kom in i affären visste jag precis vilka skor jag skulle köpa! dessa 2:

Klara köpt lika dana convers fast i rosa, filippa köpte också lika dana convers fast i gröna.
-Kan vi inte fika på det cafeét där borta?, frågade filippa och pekade på ett cafe.
-Vissa, sa jag och började gå dit. 
-Vad vill ni ha?, frågade hon som va i kassan.
-Jag tar en varm chocklad med en... kanelbulle, sa jag klara och filippa tog samma sak. Vi satte oss vi.....


Jag (linnea) kom på ett namn till nästa del "Prince of pop" hehe tror ni nån annan har det? well vad tycker ni om det?? :o

kommentera<3


Postat av: Anonym

skiiitbra :D

2011-02-02 @ 20:46:38
Postat av: Anonym

Superbra namn!

Det kommer nog att bli en jättebra novell!!!

2011-02-03 @ 14:48:18
Postat av: Carro

ursäkta vem kom på namnet???

hahahah, vi tillsammans!!

2011-02-03 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0