My one love me one heart del 131

Vi åt sen tog vi på oss och gick ut, Justin skulle visa mig nåt. Vi kom till receptionen.
-Erika, detta är Jeremy min pappa, sa han och presenterade mig för en man.
-Hej, sa jag och log generat.
-Och detta är Jazzy och Jaxon, mina syskon, sa han och pekade på två små barn. Vad söta dom var.
-Hej, sa jag till dom också.....



Hej! Sa dom glatt,

-Är de du som är Justins tjej? frågade Jazzy
-Ja de är jag, Sa jag samtidigt som jag satte mig på huk,
-Okej. Justin får jag ge henne en kram? Frågade Jazzy
-Haha men gumman, du behöver inte fråga om du får krama Erika, De är bara att krama på
-Hon gick sakta fram till mig och kramade mig, och självklart kramade jag tillbaka,

Jag tittade på Justin som bara stog där och log, Sedan sprang Jazzy fram till honom och sa

-Så Justin nu är de din tur!
-Yes! Jag har längtat sa Justin och bärde upp henne och snurrade samtidigt runt i en cirkel,

Efter ett tag släppte Han ner henne igen, När vi hade pratat lite så sa Jazzy & Jaxon att dom var hungrika, så vi gick till hotellets resturang och beställde något att äta till oss alla,

Jazzy och Jaxon ville ha potatisos och korv så de fick dom, Jeremy tog någonting med kyckling, Justin tog pasta och skinksås, Själv tog man pankakor, Medans vi väntade på maten så satt vi och pratade om allt möjligt faktiskt, När maten kom så började alla äta, Jazzy och Jaxon var verkligen hungriga dom verkligen tryckte i sig meten, Men de var ju inte bara dom som gjorde, utom på min vänstra sida satt Justin och gjorde samma sak, Jag tittade på Jeremy som började skratta,

-Vadå? Frågade justin
-Nej inget de såg så kul ut bara
-Aha okej

Han började äta igen, När vi var klara följde Jeremy och barnen upp till vårt rum, När vi var uppe satte vi på barn tv till Jazzy och Jaxon, Och jag Justin och Jeremy gick ut i vårat "kök", Vi satte oss och prata lite, Men blev avbrutna av att någon knackade, Jag öppnar sa Justin och han gick iväg för att öppna dörren...



Här har ni 131, Han dock inte skriva värsta långa, Eftersom att jag passade på medans mamma skulle käka lunch, Men får min data i morgon och då kommer jag börjag skriva mer!!

Kommentera nu Puss och kramm!!/ Denisé

Postat av: Anonym

awesome!!

2011-02-11 @ 16:47:25
Postat av: Nicole

A-W-E-S-O-M-E älskar den!

2011-02-11 @ 18:26:11
URL: http://niicolez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0