My one love me one heart del 136

-Nej då, kolla oomkring en gång till okej en gång?
-Okej, jag reste mig upp och kollade bland klänningarna igen. Denna gången hittade jag en fin klänning, den var vit med spets där nere:
Jag gick för att prova den....


Den satt perfekt.
-Vad tycker ni om denna?, frågade jag Filippa och Pattie
-WOW, sa dom i kör
-Gillar ni det?, frågade jag osäkert
-Jaa, det är den du ska ha jag lovar!, sa Filippa
-Okej, men den är rätt dyr..
-Hur mycket, frågade Pattie
-10.000 dollar, viskade jag.
-Men ring justin och fråga han, sa filippa. Han mäste ju ända ha pengar till det?
-Okej vänta här så ringer jag, sa jag och tog fram min mobil.

*samtal*

-Ja det är Justin
-Hej justin det är Erika
-Hej sötnos hur går det?
-Jo, det går bra jag har hittat en klänning
-Vad bra!
-Ja, men det är ett problem
-Vad?, frågade han oroligt
-Den är rätt så dyr
-Hur mycket?
-10.000 dollar, sa jag tyst
-Amendet är väl inget köp du den, du får den av mig!
-Säkert?
-Jaa, men du måste lägga på nu, duvet allt är inte helt färdigt här borta.
-Juste hur går det?
-Det säger jag inte du får se det i morgon älskling
-Men justiin
-Nä erika, jag vill att du ska bli överraskad!
-Okej, älskar dig ses i morgon
-Det samma Miss Bieber

*Samtal slut*

Jag köpte klänningen
-Vill ni ta en fika?, frågade Pattie
-Visst, sa jag.
-Samma här, sa filippa
Vi gick till ett mysigt café, papparatziz var lite överallt men vi försökte igga dom.
Jag köpte en bagget med ost sallad och tomater, riktigt god alltså!
När vi hade ätit klart åkte vi hem igen, vi körde i min bil. Jag hade fått mitt körkort för ett par veckor sen.
Jag gömde min klänning i gaderoben så justin inte skulle se den i fall han kom hem. Klara har hjälpt till med dekorationerna, filippa fick inte för dom var rädda för att han sulle avslöja sakerna till mig, haha.
(klockan 10 samma dag på kvällen)
Jag la i jaccuzin och tänkte, i morgon kommer jag inte vara Erika Olsson, utan Erika Bieber. Det är helt ovärkligt!
-Erika är du klar?, frågade filippa och knackade på badrummsdörren. Du har varit där inne i en halvtimma nu!
-Okej, jag är klar!
-Bra, vi ska fixa dina naglar!
-Okej, okej, mumlade jag. Jag hatade nagellack! Well, om man ska vara fin måste man lida pin! Eller hur?
Jag tog en handduk runt om mig, sen gick jag till mitt rum och tog på mig min one piece.
-Bara genomskinlig, sen kanske nåt på det typ nåt hjärta eller nåt, sa jag
-Okej då fixar vi det, sa filippa. Hon var proffs på nagellack!



Kanske näst sista delen eller så blir det två till, vi får se :)
den skulle ha kommit upp igår men den blev inte klar :/
Men jag tycker ni ska komentera mycket nu! <3
kommentera <3

Postat av: Anonym

skit bra:)!

men nej snälla inte bara typ två till:(

vill ha mer av den härrrrrrrr:((((((

2011-02-14 @ 15:01:21
Postat av: Anonym

snälla gör iaf 4 till ja ber er!

2011-02-14 @ 15:09:58
Postat av: Anonym

asbraaa

2011-02-14 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0