My one love my heart del 137

-Okej, okej, mumlade jag. Jag hatade nagellack! Well, om man ska vara fin måste man lida pin! Eller hur?
Jag tog en handduk runt om mig, sen gick jag till mitt rum och tog på mig min one piece.
-Bara genomskinlig, sen kanske nåt på det typ nåt hjärta eller nåt, sa jag
-Okej då fixar vi det, sa filippa. Hon var proffs på nagellack!

Probably shouldn't post this. But I'm in happy mood regardless so whatevs lmao. I don't think hes crying..
-Klar, sa hon efter 30 minuter.
-wow tack filippa du är bäst!, sa jag och kramade henne
-Hej, ta det lungt med naglarna
-Juste, sa jag och skrattade.
När mitt nagellack hade tårkat gick jag och la mig, jag ville se fräch ut till den stora dagen.
*knack knack*
Pattie knackade på min dörr och kom in.
-Erika, dags att stiga upp klockan är 11.
-11? omfg måste skynda mig, sa jag och hoppade ur sängen Pattie bara skrattade åt mig.
jag gick in i duchen och tvättade kroppen håret i hyper speed. När jag var klar tog jag bara på mig nåt sen åt jag frukost. Jag var riktigt nervös inför ikväll!

Ur Justins perspektiv

Jag hade sovit på ett hotell med Pappa och Ryan. Jag är nervös som in i helvete men det kommer gå bra, ja vet det :) Dom har hjälp mig lite med dikten jag ska säga till erika, jag vill verkligen att hon ska veta att jag älskar henne mer än allt annat i hela världen! jag hade köpt en svart kostym, håret var lite ruffsigt.
-Hur ser jag ut?, frågade jag och snurrade ett varv
-Som alltid, sa Pappa.
-Bra eller dåligt?, frågade jag nervöst
-Bra!

Ur erikas perspektiv

Vi åkte till en frisör som skulle fixa min frisyr. Hon skulle locka det först sen ta lite hår och göra små flätor, jättefint lovar! När frisyren var klar fixade hon mitt smink.
Jag åkte tillbax hem och tog på mig klänningen, allt var perfekt.
-Wow, sa filippa när jag visade henne hur jag såg ut.
-Kan du ta en bild? Jag vill komma ihåg detta för evigt!
-Okej, sa hon medans hon tog en bild.
-Nu gäller det tjejer, nu ska vi åka, sa pattie
-redan?, fick jag fram
-Ja, kom nu, sa filippa och tog min hand.
En limosin stog på uppfarten, jag gick in och kände hur jag darrade.
-Ta det lungt erika, sa pattie. Det kommer gå bra!
-Jag vet, är bara nervös, sa jag och log.
Vi kom ram till Central park. Det var nästan solnedgång, lampor i alla träden. Det stod en massa folk och pratade med varandra, sen såklart stod det stolar och en gång emellan, det är svårt att förklara hur det ser ut. men det är vakert!
Jag hoppade ur bilen och gick till ett tält där jag skulle fixa det sista.
*dam dam dada dam dam dada* (dålig imitation av bröllpsmarsen xd)
nu gäller det, tänker jag. Pappa kom in i tältet
-Är du reda?
-Ja, sa jag nervöst
-Du är så vaker
-tack pappa.
Vi gick ut till gången emellan alla. Dom tittade och viskade till varandra.
Vi gick i takt till musiken, där framme stog han. Justin snyggare än någonsin!


Bara för att ni vill ha fler delar på denna så blev inte delen så lång som jag ville att den skulle bli :/
men rätt lång ändå :)
kommentera <3

Postat av: frida

2011-02-14 @ 19:51:03
Postat av: frida

oj ja skulle säga: GE MEJ NÄSTA DEL!!!!!!

2011-02-14 @ 19:51:38
Postat av: Anonym

aaww asbra

2011-02-14 @ 22:05:55
Postat av: Cajsa & Mikaela

Läs gärna våran Novellblogg om justin bieber.

2011-02-15 @ 17:29:16
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/
Postat av: Cajsa och Mikaela

sv: tack så mycket!

ska vi länka varandra?:)

2011-02-15 @ 18:37:40
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0