My one love my one heart del 121

Klara köpt lika dana convers fast i rosa, filippa köpte också lika dana convers fast i gröna.
-Kan vi inte fika på det cafeét där borta?, frågade filippa och pekade på ett cafe.
-Vissa, sa jag och började gå dit. 
-Vad vill ni ha?, frågade hon som va i kassan.
-Jag tar en varm chocklad med en... kanelbulle, sa jag klara och filippa tog samma sak. Vi satte oss vi..


ett bord och åt.
-Jag ska gifta mig, sa jag plötsligt
-VHA?, skrek filippa
-Ja, justin friade för ett tag sen
-Och du har inte brättat det förren nu??
-Neej, men jag har haft såå mycket att göra!
-Okej, vi förlåter dig, sa klara. men berätta hur friade han??
-Okej, vi var på stranden och hade picknik,vi såg på solnedgången och myste sen friade han. okej det lät inte romantiskt men det va det!
-AWwwwwww, sa dom i kör
Vi satt och pratade lite till sen åkte vi hem igen. Tjejerna och killarna åkte hem till dom så det var bara jag och just kvar.
-Kom erika, jag vill visa dig nåt!, sa justin. Det hade hunnit blivit mörkt, stjärnorna var extra starka idag.
-Vart ska vi`, frågade jag. Justin ignorerade mig och fortsatte att gå. Vi kom fram till ett ställe där en filt la på stranden.
-Vad fint du har gjort, sa jag och log.
-Tack, sa han och satte sig ner. Jag satte mig brevid, han tog fram en gitarr och började spela Never let you go  han tittade mig rakt i ögonen när han sjöng, jag fick fjärliar i magen. När han var klar sa han:
-Dina ögon är finare än stjärnorna!!
-aww, justin!
-Nä men allvar!, sa han. Vi la oss ner på filten och tittade på stjärnorna. Efter ett tag sa justin:
-Ser du den stjärnan där? Brevid den dära stora?
-Jaa?
-Den heter Erika
-Haha, du e för söt du, sa jag och log
-Nä, men allvar, se här, sa han och tog fram ett papper där det stod att den värkligen hette erika!
-WOOW, jag vet inte vad jag ska säga, sa jag helt överraskad han hade köpt en stjärna till mig. Elr ja döpt den efter mig! Jag kysste han som tack.
-Tack 100 gånger justin!!
-Allt för dig, det vet du!....


OMG detta lilla tog 1 timme för mig att skriva :( så ni fattar nog att jag har dålig fantasi

kommentera


Postat av: Anonym

asbra :D

2011-02-03 @ 21:52:10
Postat av: Anonym

asbra :D

2011-02-03 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0