My one love my one heart del 122

-Den heter Erika
-Haha, du e för söt du, sa jag och log
-Nä, men allvar, se här, sa han och tog fram ett papper där det stod att den värkligen hette erika!
-WOOW, jag vet inte vad jag ska säga, sa jag helt överraskad han hade köpt en stjärna till mig. Elr ja döpt den efter mig! Jag kysste han som tack.
-Tack 100 gånger justin!!
-Allt för dig, det vet du!....


 

Chelsea ♥Chelsea ♥
Vi pratade om allt, tillsist kom vi in på bröllopet.
-När vill du ha det?, frågade jag.
-Vet inte, typ nån gång på hösten när alla löven är typ gul/röd/grön färgade, sa jag
-Jaa, och efterfesten ska vara i empire state building,sa han och log
-Haha guud vad kul det skulle ha varit, och vigslen i Central park, sa jag på skämt
-Jaa helt klart, så efterfest i empire vigslen i central park. Perfekto, sa hon och log.
-Allvar?
-Ja, det är klart!
-OH MY GOSH, skrek jag,
-Vaad?, frågade han förvånat
-JAG SKA GIFTA MIG I NEW WORK! MEN JUSTIN BIEBER! OCH FESTEN SKA VARA I E-M-P-I-R-E-S-T-A-T-E-B-U-I-L-D-I-N-G!
-haha lugna dig älskling
-okej, sa jag och tog ett djupt andetag. Justin tog min hand och vi gick tillbaka till huset. Strax därefter sovde vi, eftersom vi skulle åka till bahamas vid halv 5 på morgonen!

Ur Justins perspektiv

Vi skulle till Bahamas i morron, gud vad kul vi kommer att ha! Jag har redan planerat lite saker. Erika skulle få träffa pappa Jazzy och Jaxon där.....



KORT I NOW:( menduvet fredag idag, ska på fest nuu hehe.

kommentera


Postat av: Anonym

skiitbra' :D

2011-02-04 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0