My one love my one heart del 123

-OH MY GOSH, skrek jag,
-Vaad?, frågade han förvånat
-JAG SKA GIFTA MIG I NEW WORK! MEN JUSTIN BIEBER! OCH FESTEN SKA VARA I E-M-P-I-R-E-S-T-A-T-E-B-U-I-L-D-I-N-G!
-haha lugna dig älskling
-okej, sa jag och tog ett djupt andetag. Justin tog min hand och vi gick tillbaka till huset. Strax därefter sovde vi, eftersom vi skulle åka till bahamas vid halv 5 på morgonen!

Ur Justins perspektiv

Vi skulle till Bahamas i morron, gud vad kul vi kommer att ha! Jag har redan planerat lite saker. Erika skulle få träffa pappa Jazzy och Jaxon där.....



När erika hade somna var jag fortfarande vaken, Men jag försökte verkligen somna! Men de gick inte, Ondra om jag är nervös tänkte jag för mig själv, Men efter ett tag när jag bara hade legat där så somnade jag!


(Nästa morgon)

Jag vaknade av att Erika hoppade i sängen och skrek:
-ÄLSKLING, ÄLSKLING!! VI SKA ÅKA SNART!!
-Jaja!! Ta de nu de lilla lugna sa jag lugnt, Men jag kunde inte hålla mig lnge till, förs både jag och Erika stog och hoppade i sängen och SKREK VI SKA ÅKA VI SKA ÅKA!!Efter ett tag slutade vi hoppa i säneg och bestämde oss för att hoppa in i duschen snabbt! Så vi gjorde de, efter de tog vi på oss kläderna som vi skulle ha på oss, Och sedan gick vi och käkade frukost,
När vi satt vid frukostbordet var vi helt knäppt tysta, mn jag avbröt den, och sa
-De här kommer bli super kul!
-Ja!! Jag längtar som bara den!!!
-Hahaah ja! Jag me! Tänk bara Jag och min Älskling helt själva!
-Ja vi kommer ha så underbarlt kul!!!
När  vi var klara drog vi upp och borstade tänderna, Sedan åkte vi till flygplatsen, När vi kom fram, var de ju självklart några som ville ta kort på både mig och Erika, så vi tog några kort och sedan förtsatte vi för att hämta biljetterna, När de var klart var de bara att vänta på att vi skulle få gå på planet,
Medans vi väntade satte vi oss på en bänk och väntade, Efter typ 30 minuter ropade en bekant röst ut i högtalarna
-Man får nu kliva på planet mot bahamas,
Jag och Erika kollade på varandra och tog våra väskor och gick sedan mot vårt plan.

Ur Erikas Perspektiv

När vi kom in i planet och hittat våra platser där vi skulle sitta så yp dog jag bara! Jag var skit trött så jag knäppte direkt på mig mitt säkerhetsbälte och sa till Justin
-Du jag tror jag sover ett tag är de ok?
-Visst! Då går ju tiden fortare!
Jag log och lutade huvudet mot hans axel, Och somnade gensat!!....



Heeeeej!!! De är fredag idag! Jag hann skriva en liten kortis här!! Men nu ska jag dra ut! Hoppas på tillgång till data i morgon! Puss Denisé!!!

 Kommentea gärna ;)!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0