My one love my one heart del 124

-Du jag tror jag sover ett tag är de ok?
-Visst! Då går ju tiden fortare!
Jag log och lutade huvudet mot hans axel, Och somnade gensat!!....


Ur Justins perspektiv

Erika var så söt när hon la där och sov. Jag tog fram min blackberry och twittrade lite, jag hade fårr över 7 miljoner följare nu. Helt otroligt! "#7millionbeliebers we go hard" twittrade jag. Sen följde jag några också. Jag loggade ut och satte igång musik "Teenage dream" med Katy perry blev det, strax därefter somnade jag med.
När jag vaknade var erika redan vaken, hon satt och höll på med min mobil, haha så gullig hon är.
-Vad gör du?, frågade jag med sömnig röst.
-Inget, twittrar du då?, sa hon utan att ta ögonen ifrån mobilen.
-Tittar på världens snyggast tjej
-Tack, sa hon och log.
Jag gick för att sätta mig brevid henne, som jag trodde var hon inne på twitter. Hon hade fått över 1 miljon följare nu!
-Oj, över 1 miljon följare nu erika
-Ja vet! helt sjukt!
Hon loggade ut och kysste mig.
-Älskar dig, sa hon
-Älskar dig mer
-Tror jag inte på, sa hon och kysste mig igen. Jag agv mig för denna gången.
"Ta på säkerhetsbältena för vi landar om 10 minuter" sa kvinnan ur högtalarna. Vi satte oss på våra platser och landade.
-Here we come, sa jag och log. Erika bara skrattade åt mig. Vi tog våra väskor, sen gick vi ut för att hitta en taxi. Som tur va hade inte så många fans kommit hit. Vi satte oss i taxin som skulle ta oss till vårt hotell. Ett 5 stjärningt såklart, haha.

Ur Erikas perspektiv

Gud vad varmt det var här i Bahamas. Jag kanske kunde bli lite brun innan sommarturneén började, alla i mitt crew var helt hyped för att vå uppträda. Jag tyckte såklart också att det skulle bli kul, sen efter turneén skulle jag bli Erika Bieber. Haha jag kommer nog alldrig vänja mig vid det alltså!
Vi kom fram till hotellet, wow. Det var jättestort och fint, vi gick in i receptionen och fick våra nycklar. Vi fick nummer 888, vilket va på våning 25! snacka om stort hotell alltså.
Vi tog hissen upp till rummet, hissmusiken var lika kass som vanligt. haha.
-Så vad vill du göra?, frågade justin
-Vet inte, hur mycket är klockan?
-Erm.. halv 7 på kvällen, du kanske vill äta middag?
-Jaa det vill jag, sa jag och log.
-Bra, ta på dig nåt fint så ska jag bara fixa en sak, sa han och log
-En till överraskning?,frågade jag
-Alltid, sa han och små skrattade.
Jag gick till vårt rum, det va hur stort som helst. ett mini kök, sovrum, badrum och vardagsrum....


Hoppas ni gillade delen <3
ikväll ska jag på cup så då kommer jag inte skriva just so u guys now:)
kommentera/Linnea

Postat av: Anonym

awesome!

2011-02-05 @ 13:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0