My one love my one heart del 125

-Erm.. halv 7 på kvällen, du kanske vill äta middag?
-Jaa det vill jag, sa jag och log.
-Bra, ta på dig nåt fint så ska jag bara fixa en sak, sa han och log
-En till överraskning?,frågade jag
-Alltid, sa han och små skrattade.
Jag gick till vårt rum, det va hur stort som helst. ett mini kök, sovrum, badrum och vardagsrum....


Jag la min väska på sängen och tog sedan fram en fin klänning,
Fatta att jag är i bahamas med killen jag älskar mest av allt!! När jag höll på att byta om kände jag en kall hand på min rygg, Jag kollade back och självklart var de ju Justin, Sådär! Överaskningen fixad sa han och kysste mig mjukt och varsamt, Sedan fågade han:
-Är du klar?
-Japp strax ska bara ta på mig ett par skor :) Men du da? sak du gå sådär?
-Bra! Haha klart jag inte ska, Jag ska byta om nu, men jag är inte lika seg som dig ;)
-Men ha ha ha!
När jag var klar gick jag in på toan för att bara spruta på lite mer perfym, Eller ahh, igentligen gick jag in ditt för att borsta tänderna, Och när jag höll på med de så hörde jag Justin ropa,
-JAG ÄR KLAR NU!
-Okej 3 sekunder!!
-OKEJ! 1....2.....3!! KOM NU!!!
-Men! Kan du vänta lite!!
Jag sköljde munnen och sedan gick jag ut till honom, han kollade på mig och log bara,
-Asso du tycker de är skit kul att stressa mig va?
-Japp!! de är sååå kul!!
-Hehe okej!
Han tryckte upp hissen och sedan åkte vi ner, Som sagt var hotellet 5 stjärningt, Men de dög tydligen inte att käka på enligt Justin. Eftersom vi fortsatte ut genom dörren, och utanför stog det en limmo, Justin öppnade dörren och jag klev in, var de lampor överallt, de var som ett party, nej men de var massa olika färger och sånt!
-Så Justin vart ska vi?
-Ehh de vet jag inte! Men jag lovar att du kommer älska det!
-HAHA okej!


(Så såg de ut! Lite mer olika färger bara!)

När vi kom fram så såg de redag helt perfekt utanför! Jag kännde på mig att den här middagen skulle bli bra! När vi kom in vissade en kvinna oss ett bord, vi slog oss ner och beställde de vi skulle äta....



Tråkigt kappitel!! Men hinner inte mer nu! Hinner förmodligen inte mer ikväll!! Trevlig LÖRDAG ;)!!!

KOMMENTERA!! :DDD / Denisé, Fresten! Lycka till Linnea på cupen!!




Postat av: Anonym

lycka till <3

skit bra som vanligt!

2011-02-05 @ 18:03:28
Postat av: http://happyfaceee.bloggplatsen.se/

fan vad bra du skriver:)



läääs min blogg http://happyfaceee.bloggplatsen.se/

http://happyfaceee.bloggplatsen.se/

http://happyfaceee.bloggplatsen.se/

2011-02-05 @ 18:35:47
URL: http://happyfaceee.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Ni skriver jättebra :) men jag undrar kan inte ni typ skriva mer om Alex och Jasmine och hur det gick med deras spionering på Erika & Justin? Och lite mer spänning? De är bara förslag jag har, så ni måste inte ;)

2011-02-05 @ 19:09:50
Postat av: Carro

ni är jätte bra på att skriva:) Snälllaaaa Meeeeeer <33

2011-02-05 @ 21:08:37
Postat av: Anonym

nice"!

2011-02-05 @ 23:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0