My one love my one heart del 126

När vi kom fram så såg de redag helt perfekt utanför! Jag kännde på mig att den här middagen skulle bli bra! När vi kom in vissade en kvinna oss ett bord, vi slog oss ner och beställde de vi skulle äta....


Ur Jasmines perspektiv

Jag hade följt med bitchen och justin till deras resturang, fan att Justin ser så jäkla lycklig ut med henne.
Jag hade klätt ut mig så jag hade en sjal runt huvet sen jeans och en kofta där det stod "You will die bitch" på. Jag satt och lyssnade på vad justin och HON pratade om.
-Saknar du inte Jasmine?, frågade bitchen
-Vaddå? varför skulle jag? hon förstörde ju nästan vårt förhållande!
-JAg vet, kunde bara inte låta bli att fråga, jag fattar inte hur hon kunde hålla på så! Fattar hon inte att vi aldrig kommer lämna varandra?
Fan ta henne, klart dom kommer ja iallafall nu när jag är här !

Ur Ryans perspektiv

Jag vet att vi egentligen inte skulle följa med till Bahamas, men det är nåt konstigt med Jasmine. Det är så att jag har typ hållit kontakt med henne ända sen hon höll på med oss i fall hon skulle göra nåt och just nu verkar hon skum.
Hon reste sig och gick emot toan, jag följde efter henne. Hon pratade nog i telefon eller nåt.
-Alex, nu gäller det. Kommer du med bilen? och se till att ingen märker att det är du! Ingen får misstänka att vi gör nåt, sa hon.
Alex, så han är med i bilden nu alltså. Jag måste varna Justin eller Erika typ nuu!

Ur Justins perspektiv

Helt plötsligt såg jag Ryan komma emot oss.
-Hej bro, vad gör du här?, frågade jag
-Kom, sa han och drog med mig en bit ifrån Erika.
-vad?, frågade jag igen.
-Ser du hon där med en tröja där det står "You will die bitch" ? Det är Jasmine. Jag hörde henne prata i telefon med Alex duvet erikas ex och dom sa nåt om bil och att ingen fick märka att han kom.
-Är det jasmine?
-Jaa, kom igen vi måste härifrån inann hon gör nåt!
-Amen komigen bro, vad skulle hon kunna göra i en resturang?
-Litar du inte på mig?
-Jo, det är klart men kom igen. Om hon gör nåt så håller du dig i närheten okej?
-Okej bro.....


Kommentera<3

Postat av: Anonym

mermermermermermermer!!!

2011-02-06 @ 12:54:12
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeer!!!!

2011-02-06 @ 12:54:43
Postat av: Anonym

Mer snälla?!:):):):)

2011-02-06 @ 12:55:03
Postat av: Anonym

Snälla mer ni skriver så himla bra!:) och nu är det så spännande och jag vill veta vad som kommer att hända så snäääällaaa meeeer!!! :D

2011-02-06 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0