My one love my one heart del 127

-Amen komigen bro, vad skulle hon kunna göra i en resturang?
-Litar du inte på mig?
-Jo, det är klart men kom igen. Om hon gör nåt så håller du dig i närheten okej?
-Okej bro.....


Jag gick tillbaka.
-Vad ville han?, frågade erika
-Nej inget, sa jag och log.
-Okej, men ska på toa ses snart igen sötnos

Ur Erikas perpskeitv

ÄNTLIGEN kom justin tillbaka jag va sjukt kissi! Jag gick på toa och sånt, när jag tvättade händerna såg jag en tjej komma emot mig. Jag tänkt inte så mycket mer på det, jag tog min väska och gick till dörren.
-Vänta, sa tjejen
-Vad?, sa jag och vände mig om. Då kände jag igen henne, det var Jasmine.
-Jasmine? vad gör du här?. frågade jag.
-Jadu bitch, 1 du har tagit min kille IGEN 2 varför ska du vara glad när du bara gör mig sur? 3 du e fan ful som in i helvete så fattar inte varför justin gillar dig ens!
-Vafan, jag har inte tat nåns kille! jag försöker inte ens göra dig sur, och om jag är ful? Du är i alla fall fulare. och om justin gillar mig borde du itne vara glad över han då?, jag va fan förbannad på henne.
-O kom igen, sa hon medans hon gick fram till mig. Jag försökte backa men Jasmine tog tag i min arm och slog mig hårt på kinden. "Vafan" tänkte jag.
-Jasmine släpp mig!
-Nej, sa hon och slog mig igen fast hårdare denna gången. Innan jag han reagera slog hon mig hårt i magen så jag föll ner på marken. Jag kunde itne resa mig för det gjorde så ont överallt.
-JAsmine sluta, sa jag tyst.
-Varför?, frågade hon.
-Jag har verkligen inte gjort nåt med mening, förlåt om du är sur eller nåt! Justin valde mig, borde du inte stötta han då? du behöver inte älska mig eller så men du behöver fan inte hålla på såhära!
Hon stirrade på mig några sekunder, jag trodde allvar att hon skulle slå mig igen men hon bara gick.
När hon hade gått ut ur rummet försökte jag ställa mig upp, det gick bra men gjorde ont som in i! Jag gick fram och tillbaka några gånger innan jag tittade mig i speglen. Jag var lite röd på kinden men annars såg jag väl helt ok ut....


ska äta nu men lägger ut denna iaf så ni kan få nåt att läsa undertiden jag äter och skriver nästa deeel <3
och desto mer ni kommenterar desto flera elar kommer ut, i promis!

kommentera


Postat av: MALIN

ÄLSKAR NOVELLERNA DOM E FETT BRA LÄSER DOM FLERA GÅNGER OM DAN TYP :D

2011-02-07 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0