My one love my one heart del 128

Hon stirrade på mig några sekunder, jag trodde allvar att hon skulle slå mig igen men hon bara gick.
När hon hade gått ut ur rummet försökte jag ställa mig upp, det gick bra men gjorde ont som in i! Jag gick fram och tillbaka några gånger innan jag tittade mig i speglen. Jag var lite röd på kinden men annars såg jag väl helt ok ut....


jag gick ut till justin igen.
-Hej sötnos, sa han
-hejhej
-är du klar?
-jadå, sa jag och log fast det gjorde ont överallt.

Ur Justins perspektiv


Vi gick till bilen, erika haltade lite.
-Varför haltar du?, frågade jag och tittade på henne
-Va?, sa hon förvånat
-Du haltar erika
-va nä, sa hon och tittade bort
-kom igen jag ser att du inte är bra, sa jag och satte mig i bilen.
Hon svarade inte så jag kät det vara, jag skulle nog få reda på det snart:)
jag började nynna på en ny låt som heter "Dr.Bieber" vi gjorde bara den på skoj

låten "Dr.Bieber"


Ur Erikas perspektiv

skulle jag berätta? han skulle ju bli jättesur om han fick reda på det....


faan va kort och dålig :'( men jaja

kommentera

Postat av: Anonym

fan va bra, fast den va kort :) men bättre än inget iaf

2011-02-07 @ 19:56:14
Postat av: Anonym

mer!:DDDD

2011-02-08 @ 19:35:13
Postat av: Anonym

mer!:DDDD

2011-02-08 @ 19:36:03
Postat av: Anonym

awesome!

2011-02-08 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0