My one love my one heart del 129

Ur Erikas perspektiv

skulle jag berätta? han skulle ju bli jättesur om han fick reda på det....



När vi kom hem så gick jag direkt in på toan, Jag lutade mig mot väggen och gled sedan ner på golvet,
-Ska jag? Nje, eller jo, fast ne, Han kommer bli så sur,
Jag satt där i typ 10 min ocg bara tänkte på hur jag skulle göra, Men jag bestämde mig för att inte berätta, inte just nu iallafall! När jag hade bestämmt mig spolade jag toan så Justin trodde jag hade kissat eller något, När jag kom ut så satt han i soffan och kollade på smallville, Jag satte mig bredvid honom, Han kollade på mig och örjade sedan skratta lite lätt,

-Vadå? Frågade jag
-Nej jag började precis undra om du hade spolat ner dig själv!
-Men ha ha! Jätte kul Justin,
-Ja de var lite kul, Ofta man sitter på toa i 10 minuter lixom!
-Ja jag kanske inte orkade ställa mig upp igen!
-haha ja ja!
-Yes!, Men ska du se klart på de här?
-Aah jag tänkte de,
-Okej men jag går och lägger mig
Jag pussade honom god natt och sedan gick jag upp för trappan, När jag kom upp till vårt rum så bytte jag om, sedan la jag mig under mitt täcke!
De bärta jag vet är att lägga sig i sängen efter en lång och rolig dag, Inte för att denna dag var så rolig, Eller jo, Den var ju rolig tills Jasmie kom och förstörde allt för mig!, Aja nu får jag sluta tänka på det! nu ska jag börsöka sova!


Ur Justin's Perspektiv

Efter kanske 40 min var Smallville slut så då gick jag till toan och borstade tänderna, och sedan gick jag till vårat rum för att lägga mig, När jag kom in så sov Erika redan! Så de var bäst att jag var tyst för hon brukar bli så sur när man väcker henne mitt i natten, Men plötsligt hörde jag henne började prata om något, jag hörde inte riktigt vad så jag la mig försiktigt ner bredvid henne, och frsökte lyssna, Tillslut hörde jag,

-Jag måste berätta för justin om vad Jasmine gjorde idag! Jag kan inte hålla det hemligt då kommer han bara bli sur!

Vad pratar hon om igentligen?? Hon vart sedan tyst och jag kunde somna,

(Dagen där på)

Jag vaknade förre Erika så jag satte på datan och kollade twitter, men jag orkade inte twittra just nu!, Jag kollade sedan på Erika som låg där och kollade upp i taket,

-God morgon älskling, Sa jag och började gå mot henne
-God morgon!

Jag kysste hennes mjuka läppar och sedan tänkte jag att jag skulle fråga vad hon drömde om Jasmine

-Så vad drömde du förnågonting om Jasmie inatt da?
-Vad pratar du om?
-Ja du pratade i sömnen,
-Vad sa jag?
-Du sa, Jag måste berätta för Justin om vad Jasmine gjorde idag! Jag kan inte hålla det hemligt då kommer han bara bli sur!
-Gjorde jag?
-Ja de gjorde du! så berätta nu!


Ur Erika's Perspektiv

Justin hade tydligen hört mig prata om Jasmine i sömnen, så nu ville han att jag skulle berätta vad som hade hänt, så jag gjorde som han sa, Jag berättade allt, och precis som jag visste blev han sur....



Heeeej! Det var länge sen! Jag (Denisé) har ju ingen dator men får den på lördag, Mammas data är oftas ledig vid 23:00 fram till 06:00, och jag går oftas och lägger mig vid halv 12 eller något sånt, Men nu tänkte jag att jag kunde väl offra mig för eran skull efter som ni inte har fått någonting idag! Men den blev tyvärr inte så lång eftersom att tiden bara rann iväg här nu!! Så nu måste jag verkligen sova!

Kommentera!! Kram på er!!

Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-09 @ 16:12:20
Postat av: Erica

Haha, kul att hon heter Erika :)

Samma som mej fast med k.



Justin och Erika/Erica passar fett bra ;) (y)

2011-02-09 @ 19:43:24
URL: http://justbieberstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asso ni skriver sååå sjukt bra, sååå snääääällaaaa en till!!! :) skulle bli riktigt glad om ni kunde skriva en ;)

2011-02-09 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0