My one love my one heart del 130

Ur Erika's Perspektiv

Justin hade tydligen hört mig prata om Jasmine i sömnen, så nu ville han att jag skulle berätta vad som hade hänt, så jag gjorde som han sa, Jag berättade allt, och precis som jag visste blev han sur...


-hur fan kunde hon, mumlade han.
-snälla bli inte sur, hon hade säkert gjort mer om jag inte bad henne!
-erika, hon kan bara inte gå omkring och misshandla folk!
-javet, men det tar vi sen ok? nu e vi på semester då ska man ha kul!
-Okej, okej, sa han och satte sig igen brevid mig.
-Bra, sa jag och kysste han. Ska vi titta på film? Klockan är ju rätt mycket...
-Visst vilken vill du se?
-Nån roligt... javet "dodgeball" den är skit rolig! , sa jag och log.
-Okej? har alldrig sett den innan
har du inte? hehe jag såg den hemma i sverige pappa hade lånat hem den ifrån nån affär, sa jag och log åt minnet. Han satte in filmen och den började, den var lika rolig som den gången jag såg den innan.
När filmen var slut var klockan halv 2 så vi gick och la oss.
Jag vaknade vid 12, justin sov fortfaranade, jag steg försiktigt upp för att fixa frukost. Jag gjorde fattiga riddare, han gillade ju det iaf :)
Sen gjorde jag varm chocklad och gick till justin.
-God morgon sötnöt, sa jag och log
-Mhm, morron, sa han trött.
-Jag har gjort frukost, sa jag och satte maten breid han.
-Aww, du e för gullig:)
-Javet, sa jag kaxit
Vi åt sen tog vi på oss och gick ut, Justin skulle visa mig nåt. Vi kom till receptionen.
-Erika, detta är Jeremy min pappa, sa han och presenterade mig för en man.
-Hej, sa jag och log generat.
-Och detta är Jazzy och Jaxon, mina syskon, sa han och pekade på två små barn. Vad söta dom var.
-Hej, sa jag till dom också.....


enjoy :)

kommentera mycket nuu <3

Postat av: Sini <3

Åh, vilken lång novell jag måste läsa, 130 st.

Aja, älskar Justin.

Fin blogg föressten!

Besök gärna min nya Bieber-blogg.

Eller, jag har en novell om honom.



http://reedheart.bloggplatsen.se/

2011-02-10 @ 13:14:45
URL: http://reedheart.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

asbraa

2011-02-10 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0