My one love my one heart del 132

Han började äta igen, När vi var klara följde Jeremy och barnen upp till vårt rum, När vi var uppe satte vi på barn tv till Jazzy och Jaxon, Och jag Justin och Jeremy gick ut i vårat "kök", Vi satte oss och prata lite, Men blev avbrutna av att någon knackade, Jag öppnar sa Justin och han gick iväg för att öppna dörren...


Han kom tillbax efter några minuter.
-Vem var det?, frågade Jeremy
-Nä ingen bara några fans, sa han och log.
Tiden gick och Jeremy,Jazzy och Jaxon gick.
(framspolning till 30 juli)
Sommarturneén hade börjat, justin hade sina uppträdanden och jag hade mina. Mitt crew var AS duktiga!
Jag och Justin hade knappt träffats på flera veckor, men den 7 Agusti var sommarturneén över och vi skulle planera vårt bröllop :)
-Erika, säger Hjalmar (en ur mitt crew)
-Ja?
-Kommer du? Vi ska uppträda nu.
-Ja kommer, sa jag och log.
-HEEJ SVERIGE, skrek jag. Jaa jag var hemma i sverige igen jag och justin bodde hos pappa i det gamla huset, tycärr skulle vi åka igen i morgon, men då skulle vi åka till ATL så jag fick träffa mamma :)
-HEEEJ, skrek publiken
-Är ni redo för att ha kul?
-Jaaaa
Jag sjung hela mitt album som hade sålt över hela världen, Justin hade också sålt ett nytt album. Sjukt bra alltså!
När jag skulle sjunga min sista låt kom en överraskning för både mig och publiken. Justin kom!!

Ur Justins perspektiv

Jag hade ingen show eller nåt idag, så jag överraskade Erika, när hon höll på att sjunga sin sista låt gick jag ut på scenen, alla i publiken skrel lite högre. Haha jag vänjer mig aldrig vid det! Jag kramade erika bakifrån, hon kollade bak på mig och log stort....


enjoy :)
snart är denna slut på riktigt!! kanske 4-5 delar kvar bara :'(
//Linnea


Postat av: Tara

ska du börja på en ny efter

2011-02-12 @ 09:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0