My one love my one heart del 133

Jag hade ingen show eller nåt idag, så jag överraskade Erika, när hon höll på att sjunga sin sista låt gick jag ut på scenen, alla i publiken skrel lite högre. Haha jag vänjer mig aldrig vid det! Jag kramade erika bakifrån, hon kollade bak på mig och log stort....



hon sjöng klart sen sa hon:
-Vad gör du här?, sa hon och pussade mig på munnen.
-Överraskning
-haha tack!
Hon avslutade showen sen gick vi tillbaka till huset.
-Hur går det med dina shower då?, frågade hon.
-Jo det går bra, jag har bara en kvar sen har jag inga flera :)
-Bara? jag har två xd

Ur Erikas perspektiv

När vi kom hem var klockan bara 9, jag frågade justin:
-Vill du ha nåt att drika?
-Visst
-Vad? Te Kaffe eller chocklad?
-Chocklad, du då?, sa han
-Chocklad ;P det är godast!
-Precis, men du jag jag tänkt på bröllopet och kan vi inte ha det i agusti/september?
-Jaa, det kan vi väl typ 1 september.
-Haha, ja ska vi ha det då?, rågade han och tittade in i mina ögon.
-Ja, det kan vi väl? Sen har vi ju inga shower förren i oktober så det är ju lungt.
-Ja det är klart, då kan vi ha en lång smekmånad, sa han och log brett.
-Här har du, sa jag och gav han sin chocklad.
-Tack
-Inga problem, men du vart s.. juste jag kom på det, hehe.
-Vad?
-Nej inget men kom vi behöver inte stå här vi sätter oss i soffan.
Vi fortsatte prata lite smått om bröllopet. Vid halv 11 gick vi upp till mitt rum för att sova, såklart kunde jag inte somna -.- . Jag steg försiktigt upp för att inte väcka justin, han var såå söt när han sov! Jag gick till min laptop och startade den, den var ovanligt snabb på att starta. Jag loggade in på twitter, jag hade nu fått över 2 miljoner följare, jag twittrade "cant sleep and im so bored.." sen loggade jag ut. Jag loggade sen in på facebook, jag hade fått många nya vänförfrågningar. Jag acepterade några innan jag loggade ut därifrån med.
klockan var 3 på natten, kanske dags att sova? Jag tog min MP3 och satte igång låten "Just the way you are" låten som justin en gång har sjungit till mig. Jag la mig i sängen igen och somnade.
Jag vaknade av justin som viskade i mit öra:
-Erika älskling dags att vakna, klockan är 2......


Ni fick en liten del :)
Min syrra ska ha fest om en timma så jag tror inte jag kommer skriva mer idag :(
//Linnea

Postat av: Anonym

sjukt brrra

2011-02-12 @ 15:08:11
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-12 @ 17:54:39
Postat av: Frida<33

Älskar den <33

2011-02-12 @ 19:03:54
Postat av: thebiggestjustinfanonearth.

är det justin på bilden ! :O

2011-05-13 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0