My one love my one heart del 134

klockan var 3 på natten, kanske dags att sova? Jag tog min MP3 och satte igång låten "Just the way you are" låten som justin en gång har sjungit till mig. Jag la mig i sängen igen och somnade.
Jag vaknade av justin som viskade i mit öra:
-Erika älskling dags att vakna, klockan är 2......


-2 redan?
-Ja, jag ska snart på konsert, vill du följa med?
-Okej, vänta lite så ska jag bara klä på mig
-Okej, sa han och log.
Jag gick till toan, jag såg trött ut med påsar under ögonen. uhg det får jag ta och fixa! Jag sminkade mig och og lilte maskara, sen flätade jag mitt hår. Jag tog på mig gråa mysbyxor ett vitt linne och lite halsband och armband, där det stod "I <3 JB" på armbanden. Sen gick jag tillbax till justin. Han stod med ryggen emot mig, jag kramade han backifrån och sa:
-Vad gör du då?
-Nej inget ringde till scooter, han ville visst att vi skulle åka till ATL idag istället för imorgon, det gör väl inget?
-Nejdå, när ska vi åka?
-Erm... planet går halv 6 så vi ska vara där 5.
-Okej 3 timmar till... vad vill du göra?
-kan vi inte bara titta på film? orkar inte precis göra nåt idag, sa han
-visst, kan vi se Never say never? det var såå längesen jag såg den, sa jag och gjorde puppy eyes.
-Haha visst, vänta så ska jag hämta 3D glasögonen.
Han gick och hämtade glösögonen och jag satte mig i soffan, han kom tillbax och vi satte igång filmen, OMG lika bra som vanligt! När klockan var halv 5 åkte vi till flygplatsen, hoppade på lanet och åkte till USA igen.
-Erika lyssna här, sa justin och gav mig hans mobil, det var justin som sjöng. En ny låt tror jag, den hette "Born to be somebody" riktigt bra alltså!
-Fan vad bra!, sa jag och log
-Tack, den ska komma ut snart.
Jag lyssnade på låten om och om igen tills vi kom fram till NY, där skulle vi byta flygplan. 
Jag var på väg till nästa flyg när justin sa:
-Vart ska du?
-Skulle vi inte till ATL?
-Joo, men först ska vi till empire state building 
-varför?, frågade jag chockat
-vi ska ju typ ha fest där kanske du kommer ihåg?
-Jaa...


kommentera <3

Postat av: Anonym

asbra!!

2011-02-13 @ 11:10:35
Postat av: Anonym

skit bra:)

mer:D

2011-02-13 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0