My one love my one heart del 135

-Joo, men först ska vi till empire state building 
-varför?, frågade jag chockat
-vi ska ju typ ha fest där kanske du kommer ihåg?
-Jaa...

Vi tog en taxi till empire state, på vägen dit skulle vi hämta Scooter & Pattie.
Jag har inte träffat dom på evigheters evigheter.
-Hej Pattie, sa jag.
-Hej gumman, sa hon och log
-Jag då? , frågade Scooter
-HAha hej på dig med Scotter, sa jag och loh emot han. Justin hälsade också sen fortsatte vi att åka till emprie.
När vi kom fram betalade JAG till taxin, duvet jag har fått rätt mycket pengar nu sen mitt album såldes.
-Hej och välkommna till New York jag heter Liam vad vill ni har hjälp med?, frågade han i receptionen när vi kom in.
-Hej Liam, jag heter Justin Bieber och har en fråga till dig. den 1 September kan jag och några andra hyra hela empire? Jag ska nämligen gifta mig då och vi vill ha efterfesten här om det är okej?
-Oj, justin bieber ojojoj mina två döttrar är väldigt stora fans av dig.
-Vad kul, men kunde jag och min blivande fru.. han log när han sa "blivande fru"..-kunna hyra empire i en dag?
-Ja, jo när var det nu igen sa du?
-Den 1 september.
-Erm vänta här så ska jag prata med mig chef, ett ögonblick bara, sa han och slog ett nummer på telefonen. Jag log emot justin, han var för söt alltså!
-Jo, det går bra!, sa Liam receptionisten.
-Vad bra, erika kan du gå ut en liten stund?, frågade justin mig sen
-Visst, sa jag och gick ut.

Ur Justins perspektiv
Jag hade en överraskning till erika, som hon inte skulle få reda på förren vi gift oss.
-Jo, jag vill inte att erika ska veta hur festlokalen ska se ut än, jag vill att det ska vara en överraskning. Tror du du skulle kunna hålla det hemligt?, frågade jag Liam.
-Jo, ja om du vill det så, sa han och skrattade lite nervöst.
Jag gick ut till erika pattie och scooter, dom skulle inte heller få se ut lokalen skulle se ut. Jag ville att ALLT skulle vara prefekt till dess.

(framspolning till 30 agusti 2 dagar till bröllopet/ erikas perspektiv)
jag satt med Pattie och Filippa i new yorks finaste brudklänningsaffär.Jag hade provat minst 20 olika klänningar, ingen var perfekt och det var bara 2 dagar kvar till bröllopet. Javet lite sent ute när det gäller klänningen men jag kommer få hem den direkt när jag har köpt den.
-Det är hopplöst, sa jag till Filippa
-Nej då, kolla oomkring en gång till okej en gång?
-Okej, jag reste mig upp och kollade bland klänningarna igen. Denna gången hittade jag en fin klänning, den var vit med spets där nere:
Jag gick för att prova den....

snart gifter dom sig!! :o
kommentera om ni vill ha näst sista delen idag !! <3

Postat av: Anonym

asbra

2011-02-13 @ 15:00:45
Postat av: WIIE

aahahha WIIEIE!!!!

ja vill ha den andra delen idag ja ber er!!

2011-02-13 @ 15:30:40
Postat av: Anonym

skit bra! klart vill jag ha nästadet!:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-02-13 @ 15:35:11
Postat av: Anonym

ja vill bara ge er ett tips när ni skriver... läs igenom det.. ibland hänger inte allt ihop och det blir väldigt jobbigt att läsa + hoppa inte så mycket.

juste en sak till... ibland kanske du skriver att dem skulle till ett ställe men du skriver som dom vore på ett annat ajaa.... #muchlove

2011-02-13 @ 15:44:29
Postat av: Anonym

ja vill ha den nya nu!!!

2011-02-13 @ 15:59:49
Postat av: Anonym

ja ja håller med den människan ja vill ha den nya nu!!

2011-02-13 @ 16:00:15
Postat av: Anonym

asbra!!

2011-02-13 @ 16:00:44
Postat av: Sandra

Vill ha nästa nu :) haha, asbra!

Men bara en fråga, Kommer du avsluta hela bloggen och ta bort den, eller starta en ny novell på bloggen? Tacksam för svar! :)

2011-02-13 @ 16:40:46
URL: http://babbeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0