My one love my one heart del 138

-Du är så vaker
-tack pappa.
Vi gick ut till gången emellan alla. Dom tittade och viskade till varandra.
Vi gick i takt till musiken, där framme stog han. Justin snyggare än någonsin!


När jag kom fram till altaret kramade jag pappa innan och tog justins hand.
Prästen började säga allt det han skulle säga, när det kom till delen:
-Justin Drew Bieber tar du Erika Caroline Olsson till din fru?
-Ja, sa justin och log stort
-Erika Caroline Olsson tar du Justin Drew Bieber till din man?
-Ja, sa jag. Då märkte jag att jag grät av lycka.
-Du får nu kyssa bruden, sa prästen. Justin vände sig åt mitt hål, and närmade sig och kysste mig. Alla jublade och klappade händerna, jag kunde verkligen inte tro det! Nu var jag Erika Bieber!
Klara, filippa och alexandra sprang emot mig och kramade mig.
-Gud vad fint du har gjort det klara!
-Ah, det var mäst justin som gjorde det, sa hon och log emot mig. Jag ick för att leta upp justin, jag hittade han brevid usher.
-Justiiin, sa jag och hoppade på han bakifrån
-Hej miss bieber, sa han och log.
-Haha, jag kommer aldrig vänja mig vid det!
-Jo då, sa han och log. Vi pratade lite till innan en limosin och för att hämta mig och justin, den var helt vit och så stod det "Ny gifta" på fönstret. haha. Justin tog min hand och vi gick till limosinen, gästerna kastade ris på oss.
-Erika?, sa justin när vi hade kommit in i bilen.
-Ja?
-Älskar dig, sa han och log.
-Detsamma bieber
Vi kom fram till emprie, ala gäster var redan framme verkade det som.
Vi gcik upp till den delen vi skulle ha festen. Justin öpnnade dörren och alla började jubla. Jag log stort emot dom.

Ur Justins perspektiv

Jag kan inte tro det, jag är gift! Det är helt sjukt alltså!
Vi satte oss vid borden och maten blev serverad, till förrät blev det ett speciellt bröd med tomat och vitlös över (vet inte vad det heter :s). Innan ci skulle få nästa rätt var det dags för mitt tal.  Jag reste mig upp och alla blev tysta jag började med talet:
-Jag kommer ihåg dagen då jag träffade dig. Du satt och lyssnade på mina låtar, jag kunde inte låta bli att skratta. Vi träffades några gånger innan jag frågade ut dig på en dejt, jag hade förbrett en överrasking till dig, en picnik. Jag kommer ihåg när vi provade olika solglasögon, jag kommer också ihåg den dagen då vi kysstes för första gången, hur dina ögon glittrade av ljusen. Vi blev tillsammans och jag har inte ångrat en sekund av den tiden, visst vi har bråkat och sånt. Men det gör väl alla? Du är en av dom bästa sakerna som har hänt i mitt liv!
Dagen då jag frågade dig om du ville gifta dig med mig var en av dom bästa och nervösaste dagarna i mitt liv.
Jag var glad över att du ville gifta dig med mig, men jag var också nervös över allt annat. Du är min ängel erika, jag älskar dig mer än någonting annat du är den som får mig att le, den som får mig att må bra. Tack för att du finns och att du vill vara min fru. "Cuse whenever you smile i smile!"
När jag var klar såg jag hur erika fick tårar i ögonen, alla "awww"ade, erika ställde sig upp och lysste mig....


Awwwww :') (jag gjorde dikten ;))
MÅNGA kommentarer, desto fortare kommer nästa lovar!
kommentera / linnea

Postat av: cajsa & mikaela

tack så mkt!<3

2011-02-15 @ 19:35:42
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/
Postat av: REBECCA - i will never say never

as braa :D

2011-02-15 @ 21:06:22
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaa

2011-02-15 @ 21:08:25
Postat av: Anonym

Sjukt bra!'

Kan de inte skaffa familj nu typ?

Och köpa hus och så?

2011-02-15 @ 21:09:12
Postat av: Anonym

SUPERbra!

2011-02-15 @ 21:09:27
Postat av: Anonym

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh,vad ni är bra på att skriva!

(Dikten var asbra)!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 21:10:15
Postat av: Anonym

asbraa

2011-02-15 @ 22:33:04
Postat av: Sandra

Kolla gärna in min novellblogg, eller min och min, det är min och min kompis novellblogg om justin bieber. :D Ska skriva nästa chaper nu, och det är fortfarande bara 1-2 chapter nu! Men kolla gärna in den ;D



Föressten, AS BRA :D

2011-02-16 @ 15:53:38
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0