My one love my one heart (sista delen)

jag gick till justin, kenny fick köra oss till flygplatsen.
-Var ska vi ?, försökte jag
-nä du, den går jag inte på!
-Haha okeej, sa jag surigt


När vi kom till flygplatsen bokade justin biljetter till Hawaii
-Hawaii?, frågade jag
-Kanske, kanske inte
-Amen aaa, sa jag och log.
-ahah
Vi steg på flygplanet, jag tror jag somnade på direkten för justin väkte mig och vi var framme.
Vi tog taxi ifrån flygplatsen till en hamn, där fanns en massa mysiga stugor. Jag hörde vågorna emot stenar. Allt var så tyst.
-Kom här, sa justin och gick till en gullig stuga nära havet, jag gick med han.
Allt var så fint, gammaldags men ändå modernt. Där fanns ljus och blommer överallt. Jag gick till justin som stod lite framför mig.
-Älskar dig så mycket justin, du och jag föralltid
-Älskar dig mer erika, sa han och vände sig om och kysste mig. Kyssen blev mer passionerad, han tog med mig till sovrummet. Jag la mig ner i sängen och justin över mig. Han smekte mig lätt över bröstet, jag rös till.
Han tog av mina kläder ochjag tog av hans.
-Har du kondom?, frågade jag
-Shit, nä, sa han
-Lungt, vi gör det i alla fall
-Säker?
-Ja
Han stoppade i den i mig, det var bättre än alla andra gånger vi har gjort det. Vi höll på i kanske 30 minuter, innan justin la sig brevid mig anfådd och svettig.
-Bästa hitentills, sa justin andfått
-Absolut!, höll jag med.
Vi pratade lite till innan jag somnade. Nästa dag vaknade jag, solen lyste i mina ögon. Jag vände mig om, där la han. Min kille, justin.

Dagarna gick och vi hade det bäst i hawaii, vi tittade på havet åkte båt hade lite mer biebersex. Ja allt som man har på en smekmånad och lite till. Vi var på resan i en vecka innan vi åkte tillbax till kalla ATL. 

(några veckor senare)

-Erika, kallade Alexandra
-Ja
-Vart är du?
-Här uppe, kom upp!
-okej kommer, sa hon. Jag hörde hur hon sprang i trappan.
-Vad är det som är så viktigt?, frågade hon sen
-Jo, jag är.. gravid, sa jag försiktigt
-VA?!
-ja, i 8 veckan.
-När fick du reda på det?
-För 2 dagar sen, du är den första som vet, jag vet inte vad jag ska göra Alex!
-1 lugna dig!
-Okej, sa jag och tog ett djupt andetag
-2 ska du behålla barnet?
-Nja... Jag ska prata med Justin först
-Okej, men gå och gör det då!

Ur Justins perspektiv

Jag satt vid teven när Erika kom till mig.
-Hej älskling, sa jag och log.
-Hej, hon verkade nerövs eller i alla fall inte helt normal.
-Vad är det?
-Joo, jag är erm... gravid, sa hon och tittade på mig.
Gravid? Är erika gravid? Sa hon att hon var gravid? Har hon en lite människa i magen? Som jag är pappa till?
-Va?, frågade jag
-Jag är gravid, sa hon igen. Hon tittade lite oroligt på mig.
-Hur länge?
-Nästan 2 månader, men jag fick inte reda på det förren 2 dagar sen....
-Okej, sa jag och försökte lugna mig lite. Jag var båda glad och orolig.
-Ska du behålla barnet?, frågade jag sen.
-Om du vill det så ja.
-Klart jag vill!, sa jag och kramade Erika hårt. - klart jag vill erika, vi ska få ett litet barn!

Tiden gick, idag är det dags för Erika att föda våra barn! Ja, det är tvillingar, 1 tjej och 1 kille.
Klockan halv 3 den 14 februari föddes Sofia Bieber och Filip Bieber.

Erika och justin var ihop för evigt. sofia och Filip blev så småning om större, dom gick i en vanlig skola. Justin var hemma mer men höll fortfarande på med musiken. Han hade även blitit en skådis vunnit flera grammys och var fortfarande en stor insperation till många tjejer i alla åldrar.


Awww :') sista delen. Vad tycker ni om den? Jag vill att ALLA komemnterar.
Det har varit så kul att skriva "My one love my one heart" jag har lärt mig väldigt mycket. Tack för alla söta  och underbara kommentarer ni fattar inte hur mycket dom betyfer för oss, om ni inte hade läst hade inte bloggen funnits.
Nu vill jag också att ALLA kommenterar om hur ni vill att vi ska förbettras i vårt skrivande. Vi tål kritik! <3
Love Linnea & Denisé

Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D hela storyn aså från början till slut ;)

2011-02-19 @ 02:33:25
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-19 @ 10:27:51
Postat av: Anonym

bästttttttttttttt:)

2011-02-19 @ 10:43:48
Postat av: Julia

Den har varit awsome!! Jag tycker ni skriver jättebra!! :)

Postat av: frida

hejhej! ja tycker väldigt mke om eran novell o ja gillar att ni tänkte på de ja sa att läsa igenom den så den hänger ihop ja läste om hela från börja till slutet o kolla bara hur mke bättre ni har blivit på skriva i början hängde inte ens allt ihop o nu wow!

längtar till eran nästa novell ;)

2011-02-19 @ 13:34:27
URL: http://ebelfe.blogg.se/
Postat av: Julia

Aaaw, blev lite tårögd för att det var sista delen :/ Men den var bäst!!!

2011-02-19 @ 22:04:51
Postat av: Anonym

jaaaa eran novell är jätte bra snälla skriv idaaag:D

2011-02-20 @ 15:13:01
Postat av: Snyft ;(

Hej.. Jag började nästan gråta för att det var sista delen. Jag har följt den från början, och ni är jätteduktiga! Azzå, jag blev typ beroende av er novell! Haha, men den var underbar! Snälla, kan ni inte typ.. fortsätta? :O

2011-08-15 @ 21:37:17
URL: http://mrbiebz.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

SKIT BRA!!!!!!!!

2011-08-30 @ 21:04:32
Postat av: Elwira

ÄLSKAR DEN!!

du/Ni är

as bra på att skriva fortsätt :) <3

2011-10-12 @ 16:28:08
URL: http://jbieberland.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Jag har nu suttit och läst hela i ett par timmar. jag fattar egentligen inte hur tiden kan gå så snabbt, jag har varit helt besatt i novellen , eller vad man ska säga. Ni har varit helt underbart bra och riktigt grymma med lite små stavfel, men man överlever;) Det här är den bästa JB novellen jag läst hittills och jag här läsa kanske runt 10 stycken! Vill bara säga att detta var den bästa lässtunden jag haft på länge! PoK-Amanda

2011-11-14 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0