My one love my one heart del 139

Jag var glad över att du ville gifta dig med mig, men jag var också nervös över allt annat. Du är min ängel erika, jag älskar dig mer än någonting annat du är den som får mig att le, den som får mig att må bra. Tack för att du finns och att du vill vara min fru. "Cuse whenever you smile i smile!"
När jag var klar såg jag hur erika fick tårar i ögonen, alla "awww"ade, erika ställde sig upp och lysste mig....


(bilden :o f*n var snygg!! )
när vi hade ätit klart var det dags att dansa.

ur erikas perspektiv

guuud vad gullig dikt justin hade skrivit till mig! Jag och justin skulle dansa första dansen själva, :s jag är ingen duktigt valsare! Vi dansade och gästerna fotade och skrattade, alla verkade ha det riktigt kul! Fler folk började också dansa, mama och pappa dansade tillsammans :) justin föräldrar dansade tillsammans också.
Vi dansade och dansade, alla hade jättekul. Vid halv 1 skulle jag och justin åka till vår smekmånad (L)
Jag tog på mig andra kläder eftersom jag inte kunde åka i min brudklänning.
-Kommer du miss bieber?, frågade justin
-Hihi, kommer mr bieber
-Haha
jag gick till justin, kenny fick köra oss till flygplatsen.
-Var ska vi ?, försökte jag
-nä du, den går jag inte på!
-Haha okeej, sa jag surigt




I know sjukt kort :'( och jag är ledsen för det men eftersom jag har prov imorron vill jag plugga mkt !
kommentera

Postat av: emmie

Lycka till på provet!!!:)

Vad är det för prov elr i vilket ämne:D

2011-02-16 @ 19:47:40
Postat av: emmie

Föressten!...haru kommit på talet/dikten aldelles själv så måste jag berömma dig!!!

Hela novellen äger,men jag tyckte just dikten var så fin!! :)

2011-02-16 @ 19:49:23
Postat av: Anonym

Den var bra endå fast den var kort hihi:)!

Jag har också prov imorgon, jag ska egentligen plugga nu men jag var bara tvungen att gå in här och se om ni skrvit nåt haha. Men nu ska jag plugga då..

2011-02-16 @ 20:17:10
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-16 @ 21:46:06
Postat av: Anonym

Älskar novellen den är sjukt braa!:) när kommer nästa kapitel? Hoppas de kommer snart för jag längtar ;)

2011-02-17 @ 22:02:37
Postat av: jbiebernovell

Hejsan, gillar du justin bieber noveller?

Då ska du börja läsa våran blogg.

Vi skriver två noveller på våran blogg. Men såklart behöver du inte läsa båda.

Vi uppdaterar med minst 1 inlägg perdag. Och nu ihelgen kommer det bli många fler.



Puss&kram

/jbiebernovell

2011-02-18 @ 17:51:58
URL: http://jbiebernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0