The prince of pop del 2

En stor skål med vaniljglass och jordgubbar banan och vindruvor. Visst kanske lite kallt att äta det i Februari? Men det är gott.
-Nelly, jag är hemma, skrek Mara. Jag hörde hur hon smällde igen ytterdörren och gick till oss.
-Hej Mara, sa jag.
-Hur har skolan varit idag?
-Bra, jag Emmy och Caitlin ska vara med i en musik video, sa jag och log.
-Vad sa du?


-Att jag och Emmy har blivigt typ antagna eller vad man ska kalla det, till att vara med i en musikvideo. Sen efter det kommer en av oss följa med Justin Bieber på hans turneé!
-Du det får jag väl tänka på om du får, sa Mara strängt
-Me..
-Haha, jag skojar gumman.
-Mara! Det var inte kul!
-Haha, jo, sa Emmy som också satt och skrattade.
-Jaja det roliga är över, kom nu, sa jag och drog med tjejerna upp på mitt rum.
Vi pratade och satt vid datorna och hade allmänt kul resten av dagen. Vid sju åkte tjejerna hem.
Jag passade på att logga in på twitter innan det var middag.
Jag twittrade "You can never guess who i was with today" sen loggade jag ut.
-Nelly, det är middag!, hörde jag Mara skrika.
-Kommer!, sa jag och gick ner.
Efter middagen var jag både trött och mätt.
*Pling pling*
Jag fick ett sms av... Justin!
Justin: Nelly, i morgon har du träning från 11-14 mitt dance crew  kommer dansa med er. Hoppas du kommer xx Justin
Nelly: Bieber, okej kommer. xx Nelly
Justin: Bra, lycka till.
Vid 10 gick jag och la mig. Nästa dag vaknade jag halv 8. PANIK! Skolan börjar 8!
-MARA! , skrek jag medans jag försökte dra på mig ett par mysbyxor med en hand.
-Jaa?
-Varför har du inte väckt mig?
-För, idag ska du ju träna till videon. Så du behöver inte gå till skolan, sa hon lugnt.
Fan, tänkte jag.
-Oj, det hade jag glöm sorry, sa jag. Jag drog på mig ett vitt linne, till det tog jag olika halsband och armband.
-Jag går nu Nelly
-Okej ses ikväll
Perfekt jag var ensam hemma. Jag bredde en macka och satte mig framför teven. MTV om vanligt.
"Popsesationen Justin Bieber är tillbaka i ATL för att spela in en musik video, hans två bästa kompisar Chaz Soomers och Ryan Butler är också där enligt bilderna från TMZ. Caitlin Beadles, Justin gamla tjej avslöjar också varför han har valt just den skolan att spela in på. 'Justin valde min skola för han har själv gått här när han var liten, sen känner han ju rätt många här. Scooter, justins manager fxade så att en lycklig tjej får följa med på hans konserter under sommaren, dels för att skaffa nya kompisar sen också för att ha kul' Ni hörde vad Caitlin sa, han är här för att skaffa kompisar och ha kul. Lycka till tjejer och ha det kul. Jag heter Martina och vi ses nästa gång något nytt händer i Bieber världen"
Okej? var det första som kom i mitt huvud. Jag hann inte tänka mer förren min mobil ringde:
"I just need somebody to looove, I-I dont need to mutch just somebody, somebody to looove"

Samtal

-Nelly, kollade du på MTV?, frågade Emmy.
-Ja, gjorde du?
-Ja, tror du det är sant? Att han är här för att skaffa kompisar?
-Ja? Varför inte liksom?
-Ja, det är klart. Fast han är världskänd har han ändå ett liv liksom.
-Mm, ska du på träning idag?
-Ja 11-14 du då?
-Samma här
-Great, jag hämtar dig halv 11?
-Gör du så
-Okej, ses om en halv timma, sa Emmy och la på.

Samtal slut

Efter en halvtimma kom Emmy, som hon hade lovat.
-Hej Baby, sa hon och kramade mig.
-Hej snygging
-Är du redo att jobba rumpan av dig?
-Ja, är helt hyped idag
-Haha, vad bra, sa hon och log. 
-Ska vi åka?, frågade jag.
-Ja kom, vi får inte komma försent!


Vad tycker ni? Bra/Dåligt?
Kommentera <3


Postat av: Anonym

Sådär faktiskt, tycker fortfarande det är overkligt

2011-02-20 @ 10:44:18
Postat av: Julia

Det finns inget bra,inget dåligt! ALLT ÄR BÄÄST!! :D Läängtar seriöst efter mer! :D <33

2011-02-20 @ 10:49:35
Postat av: Anonym

MERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sjukt bra!

Längtar till nästa!!!!!!!

2011-02-20 @ 11:35:15
Postat av: Johanna

MER MER :D

2011-02-20 @ 11:40:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiiiiit bra!!

2011-02-20 @ 12:01:43
Postat av: Anonym

awesome!!!

2011-02-20 @ 12:14:40
Postat av: Anonym

as bra! mer ;)

2011-02-20 @ 12:19:04
Postat av: Alida

kommigen mer! DEN ÄR DEN BÄSTA JAG HAR LÄST HITTILS O JAG LÄSER MER ÄN 10:s hahah MEEERR!!!<3

2011-02-20 @ 14:30:03
URL: http://jalida.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Hejhej:)

Kika gärna in på våran Justin Bieberblogg för då blir vi sjukt glada:)

Följ den också via bloglovin för dom blir vi ännu gladare:)

Gilla den också via Facebook:)

http://www.facebook.com/#!/pages/thefanofjustinbieberbloggse/127427377322712



Är ni intresserade av länbyten så är det bara att skicka svaret i en kommentar eller maila:)

//kram

2011-02-20 @ 14:53:24
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer idag::D

2011-02-20 @ 15:35:53
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEER IDDDAAAAG:D!!!!!!!!!!!

2011-02-20 @ 15:36:37
Postat av: lydia

Nothing bad at all, men lite mer Bieber nu i nästa inlägg! :)

MER IDAG OCKSÅ !! typ två inlägg till hehe, det är ju söndag!

2011-02-20 @ 16:26:16
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0