The prince of pop del 10

Medans hon sprang upp till övervåningen så gick jag och starta bilen, Efter bara någon minut kom hon ut och hoppade in,
-Då far vi! Sa jag occh skrattade lite
När vi kom fram stog Emmy och Ryan redan utanför och väntade på oss....



När vi hade parkerat bilen så gick vi fram till dom och hälsade,

-Så ska vi gå in och välja film? Frågade Ryan
-Visst svarade Nelly fort

När vi kom in fanns de inte sådär jätte mycket att välja på , Jag och Ryan ville kolla på The Uninvited, men de ville inte Nelly och Emmy, Men efter ett tag tjatande så gick dom också med på de! så vi gick och köpte 4 biljetter till den plus att vi köpte lite popcorn och läsk, efter de gick vi in i salong 5 och satte oss på våra platser, efter typ 5 minuter började den tråkiga reklamen,

Ur Nelly's Perspektiv

När filmen va igång så verkade den faktiskt ganska spennade, Men i mitten av filmen började den bli läskig och jag hoppade till då och då, Justin tittade på mig, men jag brydde mig inte, När filmen var slut åkte vi alla hem till Justin,  Vi började köra lite xbox men tillslut tröttnade jag och sa att jag skulle gå hem,

-Vill du ha skjuts, Frågade Justin
-Gjärna sa jag och log

Han sa till Ryan och Emmy att han kommer tillbaka snart, men dom brydde sig inte så mycket eftersom dom båda var helt inne i spelet, Justin tog sina nycklar och sitt körkort, sedan gick vi ut till hans bil, När vi var framme hemma hos mig följde han med till dörren, Vi stog och praatade en stund om att vi hade haft kul under kvällen och lite så, När vi skulle säga hejdå kramade jag Justin, När jag skulle släppa honom så kysste han min king och log, ag loga tillbaka och sedan gick jag in, efter som jag var ganska trött gick jag upp och tvättade bort mitt smink och de, efter det så kolade jag Facebook och twitter, men de fanns inget kul där så jag bestämde mig för att sova,

Nästa morgon

Nästa morgon vaknade jag av att min mobil ringde, jag kollade på skärmen och de var Emmy,

-Ahh hallå?
-Heej Nell!!
-Hej Emmy
-Är du klar för skolan?
-Va är de skola?!!
-Ja vi börjar om 30 min!
-Oj!! Jag har försovit mig!! Jag fixkar mig nu!!
-Okej jag kommer över och hämtar dig!
-Va bra tack! ses snart
-Yes puss
-Puss

Jag hoppade upp ur sängen och fixade mig lite slarvigt bara, När jag var på klädd och så sprang jag ner till köket och proppade i mig en maka, efter de sprang jag upp igen för att borsta tänderna, när jag höll på med de hörde jag en bil, jag sköljde munnen och spruttade sedan på mig lite perfym, Jag sprang snabbt ner och tog på min mina skor, Jag sa hej då till Mara, och smällde sedan igen dörren, När jag kom in i bilen skrattade Emmy bara åt mig

-Vadå??!!
-Du hittade visst inte hårborsten va?
-Åhh neeej!!!
-Ta de lugnt Emmy har alltid reserv med dig!
-Åhh tack!! Du räddade jsut min dag!

Vi började skratta men slutade efter ett tag, när vi hade parkerat bilen på skolans parkering så gick vi in till våra skåp för att hämta böckerna till första lektionon....



Ja! Här har ni del 10! Hoppas ni gillar det! Kanske inte världens bästa men de fick bli lite slarvit nu eter som att klockan är mycket och jag har inte lov än! // Denisé =))

Postat av: Nelly

Mer skit bra!!

2011-02-23 @ 11:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0