The prince of pop del 11

-Vadå??!!
-Du hittade visst inte hårborsten va?
-Åhh neeej!!!
-Ta de lugnt Emmy har alltid reserv med dig!
-Åhh tack!! Du räddade just min dag!

Vi började skratta men slutade efter ett tag, när vi hade parkerat bilen på skolans parkering så gick vi in till våra skåp för att hämta böckerna till första lektionon....

Justin Bieber Singer Justin Bieber (L) with Chicago Bulls mascot 'Benny the Bull' in the audience during the 2011 NBA All-Star game at Staples Center on February 20, 2011 in Los Angeles, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement.

Som var Matte, Skoldagen rullade på som vanligt, När jag kom hem var jag helt slut, jag skulle vilja lägga mig nu på en gång, Men de gick ju inte eftersom klockan bara var halv 4, Men efter ett tag bestämmde jag mig ändå för att gå upp på mitt rum och kolla på en film, det fick bli "Another cinderella story" den var lika bra var gång!
Jag kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre, tillsist kunde jag inte hålla dom öppna mer och somnade.
-Nelly, sa Justin och skakade om mig.
-Vad gör du här?, frågade jag och gäspade.
-Mara släppte in mig, sa han och satte sig brevid mig.
-Jaha, okej.
-Ja, jag ville typ säga en sak till dig, heeh.

Ur Justins perspektiv

Jag hade gått runt i några dagar och tänkt, tänkt på Nelly. Hennes ögon, hår allt. Hon var snygg! Men det fanns något i henne som inte alla tjejer har något speciellt.
Efter mycket tänknde och råd av Usher, kom jag fram till att jag gillade henne, alltså GILLADE.
Jag bestämmde mig för att åka hem till henne. Jag knakcade på dörren, det var Mara som öppnade.
-Hej Justin, vad gör du här?
-Hej, jag ville träffa Nelly, är hon hemma?
-Ja, där uppe vill du att jag ska kalla? Eller vill du gå upp?
-Kan jag få gå upp kanske?
-Javisst, du vet var hennes rum ligger?
-Ja.
Jag gick upp till hennes rum. Det var någon film som spelades, vet inte riktigt vilken. Nelly la och sov, aww. Hon är så söt när hon sover!! Men jag måste väcka henne.
-Nelly, sa jag och skakade om henne lite försiktit.
-Vad gör du här?, frågade hon och gäspade.
-Mara släppte in mig, sa jag och satte mig brevid henne.
-Jaha, okej.
-Jo, jag vill typ säga en sak till dig, hehe jag är inte så bra på detta men jag gi.... jag hann inte säga mer förren Mara kom.
-Justin, sa Mara.
-Ja?, sa jag lite irriterat.
-Vill du äta här? Maten är klar i så fall. Jag tittade på Nelly och nickade.
-Visst tack, sa jag och log.

Ur Nellys perspektiv

Innan Mara kom, skulle Justin säga att han gillade mig? Eller hörde jag fel? Jag är inte säker, men OM han gillar mig, gillar jag han? Han var inte som alla andra killar, han var speciell på sitt vis. Sitt Bieber vis :) Han var ju otroligt snygg också! Sen hans ögon är helt underbara! Man smälter i dom! Han var snäll, omtänksam mot allt och alla, han hade en otrolig röst och personlighet. Och var gång jag tittar på han eller ser han ler jag utan att tänka på det, jag har ju alldrig varit kär förr så jag vet inte hur det är. Men kan man kalla det kärlek?
-Nelly? Är du med?, frågade Mara.
-Va?
-Justin ställde en fråga till dig!
-Jaha, sa jag och vände mig om till Justin.
-Jo, i morgon ska jag se på en basket match och jag undrar om du vill följa med?, sa han. Han lät lite nervös.
-Erm.. Visst, sa jag och log.
Jag åt upp och Justin åkte hem.
-Nelly, sa Mara precis när jag skulle smita upp på mitt rum.
-Ja?
-Jag ser hur du tittar på han, är du kär?
-Maraa, gnällde jag.
-Nelly, svara gillar du han?
-Jaa, sa jag. När jag sa det fick jag fjärilar i magen. Kan jag få gå nu?
-Ja, men gör inget dumt nu!
-Nä, nä, sa jag och gick upp til mitt rum.



Delen skriven av båda Denisé och miig :)
Gillar/Ogillar? Jag vill veta!
10 kommentarer innan del 12 kommer ut (10 kommentarer från 10 olika IP adresser) jag vet att ni kan kommentera :P
//Linnea


Postat av: Anonym

mer!! nuu typ ni skriver så jävla bra!

2011-02-23 @ 20:37:48
Postat av: mirja och sanna

ruuuun bäääääst helt jävla awesome alltså

2011-02-23 @ 20:39:44
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra!mer?:D

2011-02-23 @ 20:41:23
Postat av: Nasra

Skiiiiiiiit bra :) meeeer plz ? <3<3

2011-02-23 @ 21:04:27
Postat av: Anonym

Den här var Suuuuperbra!

2011-02-23 @ 21:11:28
Postat av: meeeeeeeer :D

sjukt braaa, meer ! :)

2011-02-23 @ 21:11:57
Postat av: julia ♥

så awesome asså, vill ha mer ! (':

2011-02-23 @ 21:12:55
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr

2011-02-23 @ 21:13:49
Postat av: sanna

Gillar mer merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

2011-02-23 @ 21:32:04
Postat av: Johanna

MORE MORE MORE MORE :d

2011-02-23 @ 21:46:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillaaaaaaa

2011-02-23 @ 21:49:09
Postat av: Johanna

Snälla mer!!!

2011-02-23 @ 22:07:22
URL: http://johannamalmgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Älskar den här bloggen och novellen! De är helt klart värt att gå in här varje dag iaf :) och ni är skit bra på att uppdatera tycker jag iaf :)

2011-02-23 @ 22:47:05
Postat av: evelina

Så braaa :-) more!

2011-02-24 @ 01:48:09
URL: http://entjejelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0