The prince of pop del 12


När jag kom upp till mitt rum gick jag fram till datorn och loggade in på Skype,Emmy var inne yes!!
Nelly:Emmy jag har en sak att säga 100 % viktigt!
Emmy: vaaad? :o
Nelly: joo i morron ska jag och bieber gå på en basket match
Emmy: du? På en basket match? Hahahaha
Nelly: roligt!!
Emmy: sorry
Nelly: och sen idag tror jag att bieber skulle säga att han gillade mig, men precis när han skulle säga det kom mara in! :p
Emmy:ohh stackare!! Men gillar du han då?
Nelly: jaa, det gör jag <33
Emmy: va gulliggt!!
Nelly; haha, men du ska dra nu puss och hej
Emmy; puss puss

Jag loggade ut och la mig ner i sängen och tänkte,tänkte på Justin musik videon på Ryan & Emmy om dom kommer bli tillsammans eller inte? Jag la och tänkte tills jag somnade.

(nästa dag)

-Nelly Justin är här, sa mara från hallen. Jag kollade mig snabbt i speglen igen,jag hade ett par jeans tights ett vitt linne och en lila/gul/blå oversize tröja, mara hade fixat min frisyr en inbakad fläta. Rätt snyggt faktist
När jag gick ner stog Justin där, i svarta jeans svart v-ringad t-shirt och en brun skinjacka. Riktigt snygg!!
-hej, sa jag och kramade han.
-hej Sötnos, sa han och pussade mig på kinden. Såklart skulle jag rodna!!
-Awwe du rodnar, Sa han och skrattade lite.
-tyst med dig, sa jag och slog han lätt på armen.
-ska vi gå? Frågade han
-ja
Vi gick ut och satte oss i bilen. Han startade den skivan jag gav han när han hade skjutsat mig till skolan.
-vilken av dom är din favvo? Frågade jag.
-det är nog .... "not afriad" av enimine ( vet inte hur hans namn stavas är inte precis ett fan ;s)
-okej, min är just nu never say never tror jag i alla fall.
-Oooh min låt, sa han och lät stolt.



Skulle publicerar igår men skrev det på mobilen så det blev helt cp -.- men nu kommer dena upp så skriver jag del 13 på direkten ;)
Kommentera (javet att ni kan sänlla?)
//linnea

Postat av: Cicca

Eminem* ;) Gryyymt braa!

2011-02-24 @ 11:32:49
URL: http://cicca.blogg.se/
Postat av: Emilia

Eminem <3333333

2011-04-08 @ 11:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0