The prince of pop del 14

Vi tog fram alla ingridienserna.
-Vet du hur man gör?, frågade Justin.
-Neeej, vet du?
-Nej,
-hah, då kommer detta bli kul!
Vi tog några ägg lite mjöl socker mjölk och smör och hoppades att det skulle bli bra.
-Du får prova först, sa jag och satte mig ner id bordet.
-Okej fegis, sa Justin.


(Bild tagen från Google!)

-Jag är inte feg! sa jag och drog till mig bunken som vi skulle blanda smeten i,
-Nähä inte de, sa Justin och blinckade flirtit mot mig

Vi knäckte 3 ägg hälde i lite vetemjöl och mjölk och sist smör, När de sedan var dax att hälla det i stekpannan så vart de spännande för att se om vi hade lyckats, Efter typ 1 minute vände vi på den och den vart faktiskt riktigt bra! Vissa gick dock sönder men de gjorde inget, När vi hade stekt alla så dukade vi fram på bordet och slog oss sedan ner,

-Nu kommer de spännande ögonblicket, Sa justin ocg og lite
-Hahaha! tror du att dom är goda?
-Klart jag gör! Bieber misslyckas aldrig, sa han blinckade
-Haha vi får väl se!!

Vi tog en varsin och smetade på lite socker,sylt och tillsist glass eller ahh grädde om man vill ha de, men jag tog glass för jag tycker det är godare, Vi räknade till 3 och stoppade då samtidigt in gaffeln i munnen, Jag kollade på Justin och hans ögon blev större och sedan skrek han bara..

-GAAAAAAH!! De här var ju SUPER DUPER gooooot!!!
-Jag håller med dig! sa jag och började skratta

När vi gade käkat klar var vi riktigt mätta, så vi började plocka in disken i diskmaskinen och sånt, När vi sedan var klara gick vi in till vardagsrummet,

Ur Justin's Perspektiv

När vi hade plockat undan allt så gick vi in till vardags rummet, och de förta jag tänkte va att jag äntligen kunde få chansen att berätta vad jag känner för henne! När vi satt oss i soffan tog jag ett djupt andetag och sa,,

-Jo du Nelly, Jag försökte ju berätta en sak för dig igår, Men hann inte efter som Mara störde oss,
-Jo jag förstog att du ville berätta något, svarade hon lite nervöst
-Ahh, De är så att ja.. Jag gillar...dig,

När jag sa de kollade jag ner rakt ner i golvet, eftersom jag inte vill mötta hennes blick, de vart tyst ett tag men de avbröts när Nelly tog tag i min haka och vred upp mitt huvud så jag såg henne,

-Jag gillar dig med Bieber,
-Göör du! Sa jag lite förvånat
-Ja eller... Ja jag gör faktiskt de! Du är inte som alla andra killar! Du är anurlunda, Du bryr dig om vad tjejen tycker m.m!
-Och du är inte som alla andra tjejer!, svarade jag och log

Jag tog hennes hand, vi sa inte så mycket mer vi satt där typ helt tysta och bara kollade på varandra, Men tystnaden avbröts av Mara som kom hem.

-Ehh Nelly jag ska nog gå hem nu, Sa jag lite generat
-Jaha okej, Jag följer dig till dörren :))

Ur Nelly's Perspektiv

När vi hade suttit där helt tysta ett tag så kom Mara hem och var tvungen att förstöra allt, menmen, Jag följde Justin till dörren och kramade honom hejdå, När jag precis skulle stänka dörren så stoppade han foten imellan, och sa

-Juste! Jag höll på att glöma!
-Glöma vadå?
-De här! Sa han och kysste mina läppar mjuk och försiktigt, När han sedan hade gett sig av stängde jag igen dörren och gled sedan sakna ner mot den så jag satt på golvet lutad mot den,

De ända som fanns i mina tankar just nu var, Gillar jag verkligen han? är jag verkligen på G med Justin Bieber? Hur kan han gilla en sån tjej som mig?, Ocg massa mer, När jag hade suttit där ett tag kom Mara ocg frågade varför jag satt där helt tyst och kollade rakt in i väggen, Men jag svarade inte utan jag reste mig bara upp med ett leénde på läpparna och gick sedan upp på mitt rum...



Ja här har ni del 14 nu da!! Dålig/Bra? Kommentera och kom med förslag :))
Ni ska också få en dålig nyhet! Nu när Linnea är i danmark så kan de bli lite dålig uppdate! Eftersom jag är sjuk, Ligger med 41.6 graders feber och lite annat, Men jag lovar att jag ska försöka skriva så mycket jag orkar!! Och sen önskar vi ju såklart Linnea en trevlig resa ;D // Denisé

Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-25 @ 12:29:30
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Malin - JB Novell blogg

Hej! Jag undrade bara om ni gör länkbyten om man har en Justin Bieber novell även om det är på ens vanliga blogg där man gör vanliga inlägg också? Kram! <3

2011-02-25 @ 15:22:10
URL: http://modeapa.blogg.se/
Postat av: lydia

Det var jättebra!

:DD MER!!!

2011-02-25 @ 15:29:15
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

oj krya på dej och riktigt bra :)

2011-02-25 @ 16:55:21
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

det här kanske inte ni vet oså, men jag måste endå fråga vet ni varför man inte kommer in på http://justinbieber.blogg.se ? det står att den är avslutad eller flyttad, kommer ni in på den?:O

2011-02-25 @ 17:17:09
Postat av: Anonym

asbra

2011-02-25 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0