The prince of pop del 13

Vi gick ut och satte oss i bilen. Han startade den skivan jag gav han när han hade skjutsat mig till skolan.
-vilken av dom är din favvo? Frågade jag.
-det är nog .... "not afriad" av enimine ( vet inte hur hans namn stavas är inte precis ett fan ;s)
-okej, min är just nu never say never tror jag i alla fall.
-Oooh min låt, sa han och lät stolt.


-Tro inte för mycket Bieber, sa jag coh skrattade lite.
-Haha
När vi kom fram till arenan var där fullpropat.
-Vem är det som spelar?
-Bara High school lag.
-Okej.
Vi gick in och satte oss längst fram. Justin var så inne i matchen hela tiden, jag såg ett par papparatziz med iggade dom så gott jag kunde. Matchen var 30x2 I pusen kom någon intervjuare fram och ville intervjua Justin. Först tvekade han men jag sa att han skulle och han gjorde det.
Han kom tillbaka rätt snabbt igen.
-Jag snabbade mig, ville vara med dig, sa han och log stort.
-Tack!, sa jag och log större.
Vi tittade på nästa halvlek, det röda laget vann med 46-39.
-Vill du äta nåt?, frågade jag. Vi kan äta hos mig, Mara är på jobbet.
-Visst, om du vill det så, sa han och blev gladare.
Justin körde hem till mig.
-Ska vi göra....
-PANNKAKOOOOR, skrek justin.
-hahah, visst Bieber.
-Bra, sa han och skrattade.
Vi tog fram alla ingridienserna.
-Vet du hur man gör?, frågade Justin.
-Neeej, vet du?
-Nej,
-hah, då kommer detta bli kul!
Vi tog några ägg lite mjöl socker mjölk och smör och hoppades att det skulle bli bra.
-Du får prova först, sa jag och satte mig ner id bordet.
-Okej fegis, sa Justin.


Skrev denna delen bara för er skulle, egentligen hinner jag inte menmen.
Kommentera
//Linnea


Postat av: evelina

mer:D

2011-02-24 @ 12:26:16
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-24 @ 14:10:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Madelene

Sjukt bra! Längtar tills nästan ;)



Puss & Kram

2011-02-24 @ 19:25:17
URL: http://madelenemoren.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome

2011-02-24 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0