The prince of pop del 15

De ända som fanns i mina tankar just nu var, Gillar jag verkligen han? är jag verkligen på G med Justin Bieber? Hur kan han gilla en sån tjej som mig?, Ocg massa mer, När jag hade suttit där ett tag kom Mara ocg frågade varför jag satt där helt tyst och kollade rakt in i väggen, Men jag svarade inte utan jag reste mig bara upp med ett leénde på läpparna och gick sedan upp på mitt rum...



När jag kommit in i mitt rum startade jag datan för att kolla twitter,facebook och lite annat, när jag hade kollat var klockan redan 23:17 så jag la ner datan knäppte på en film och bäddade ner mig i sängen, Efter ett tag fick jag för mig att smsa Justin så jag gjorde det,

-Hej Bieber! vill du träffas i morgon?

Efter bara några sekunder svarade han snabbt

-Hej Nell! Jag skulle vilja men jag ska uppträda i gallerian, Men du.. kanske vill följa med?

Jag läste igonom de han skrivit flera gånger, Ville han verkligen att jag skulle följa med när han skulle uppträda i gallerian!!? När jag läst det några gånger och tänkt på vad jag skulle svara så skrev jag

-Okej de var ju synd :(  Men gjärna följer jag med och kollar! :)

Han svarade snabbt
-Okej jag kommer och hämtar dig i morgon vid 4, Men ska försöka sova nu, ses i morgon!

Jag svarade bara
-okej nattinatti

När vi hade slutat smsa så stängde jag av tv och släckte lampan som stog på sängbordet, Jag somnade fort där efter.

(Nästa dag)

Jag vaknade av att Mara drog upp min rullgardin så jag fick en stark sol rakt i ansiktet, Jag tittade på henne med en sur blick, men hon bara log till mig och sa

-Frukosten är klar så kom ner och käka
-Mm okej

När hon hade gott ut ur mitt rum kastade jag bort mitt täcke och ställde mig upp, sedan gick jag till min garderob och valde ut kläder jag skulle ha på mig för dagen,, När jag hade valt kläder så gick jag ner till köket där mara satt, jag satte mig framför henne, vi pratade lite om vad vi skulle göra under dagen, Hon skulle åka till någon kompis och fika, och jag berättade om att jag skulle följa med Justin för att kolla när han Uppträdar i gallerian...



Ledsen för en sån kort! Men jag orkar verkligen inte! hoppas ni förstår det.. Kommentera vad ni tycker och så, så ska jag försöka ge er ett inlägg i morgon :) // Denisé

Postat av: malin

asså bara en liten snabb fråga. Vem är mara???

hennes syster?moster?mamma?kusin?

vi fick liksom inte reda på det.

Tacksam för svar!

2011-02-25 @ 22:08:07
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-25 @ 22:10:56
Postat av: Johanna

mer mer mer :d

2011-02-25 @ 23:33:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0