The prince of pop del 16

När hon hade gott ut ur mitt rum kastade jag bort mitt täcke och ställde mig upp, sedan gick jag till min garderob och valde ut kläder jag skulle ha på mig för dagen,, När jag hade valt kläder så gick jag ner till köket där mara satt, jag satte mig framför henne, vi pratade lite om vad vi skulle göra under dagen, Hon skulle åka till någon kompis och fika, och jag berättade om att jag skulle följa med Justin för att kolla när han Uppträdar i gallerian...



När jag berättade det satt hon bara gelt stilla och kolla på mig, efter ett tag sa hon bara

-Aha men de kommer nog bli jätte kul!

Jag skrattade bara och sa sedan att jag skulle gå ut och fix till mig lite, Kläder hade jag ju redan på mig men tänkte mer på att borsta tänderna och såna saker, Jag måste ju vara klar när Justin skulle komma och hämta mig, När jag var klar var klockan snart 2, och de betyder ju att han kommer och hämtar mig om 2 timmar, Så nu behöver jag inte stressa, jag gick in i mitt rum och plockade upp lite saker som låg här och där, När jag var klar startade jag tadan för att kolla runt lite, Jag loggade också in på MSN, YES!! Emmy är inne När jag precis skulle skriva till henna så hann hon förre.

-Heeej Baby!!! :D
-Heej Emm!! :DD
-Hur är de mid dig?
-De är bara bra :), Gissa vad jag ska göra idag?
-Ehm... FÖLJA MED OCH KOLLA PÅ JUSTIN NÄR HAN UPPTRÄDAR?
-JA!! Hur visste du :O!?
-Jag och Ryan ska också me ;))
-Aha Fan va nice!! :)
-Yes men jag ska fixa mig lite nu! Ses vid 4 :)
-Okej, De gör vi :) Puss!!
-Puss!!

När Emmy loggade ut så gjorde jag de också. Jag satte mig i sängen och knäppte på tv för att tiden skulle å fortare, medans jag sappade mellan kanalerna så hörde jag Mara skrika

-Nelly!! Jag går nu!!
-Okej vi ses sen ikväll da!
-Yes de gör vi! Men glöm inte låsa dörren sen när du går!
-Nej da! Jag fixar de!
-Okej bra! Ses sen puss!
-Puss

När hon hade gått så gick jag ner till vardagsrummet och satte mig istället, Jag gjorde lika dant där tills jag kom till MTV där det var My sweet 16, Jag stannade och kollade där, Plötsligt hörde jag en bil rulla upp på uppfarten, jag kollade på klockan och såg ett den var 15:56, Jag Sprang genast snabbt upp på mitt rum för att hämta mobilen nycklarna och sånt man brukar ha med sig när man ska gå ut,

Ur Justin's Perspektiv

När vi körde upp på Nellys uppfart hoppade jag ut ur bilen för att plinga på, När jag hade plingat öppnades dörren på typ 3 sekunder, Och samtidigt som hon öppnade så sa hon,

-Jag är klar!! nu åker vi

Jag skrattade till och gick sedan till bilen, Hon hoppade in i back med Emmy och jag och Ryan satt där fram,, När vi kom fram gick vi in på baksidan så vi sklle komma in snabbare! När vi var inne var de 30 minuter kvar tills jag skulle gå på,,,



Ledsen för en sån kort igen! menmen! Nu kommer de komma väldig dåliga nyheter! Min mamma ska tvinga med mig till min mormor idag och vi ska sova där till i morgon, så dehär är troligtvist de ända inläggaet ni kommer få idag! Sen bloggar jag när jag kommer hem i morgon!

Vissa undrar vem Mara är! Mara är Nellys Moster! Hennes mamma dog efter att Nelly hade fötts och hon har aldrig träffat sin pappa, Så hon bor med sin moster Mara!

Postat av: Johanna

mer mer mer :d

2011-02-26 @ 14:02:32
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: cicca

Meeeera!



Ps.Snälla läs min novell!

2011-02-26 @ 16:46:13
URL: http://justinnovellbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-26 @ 18:01:35
Postat av: Anonym

Jättebra!!

2011-02-26 @ 20:40:58
Postat av: Anonym

bra! :D läs min med hehe :D

2011-02-27 @ 16:35:58
URL: http://onetimebieber.blogg.se/
Postat av: evelina

super bra:)

2011-02-28 @ 00:45:53
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Novell om Justin Bieber

Gillar du Justin Bieber läs min novell ! :D

2011-02-28 @ 19:39:08
URL: http://borntobesomebody.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Snällaaaaa meeeer!!! Vill ha mera nu ;)

2011-03-01 @ 00:40:43
Postat av: thebieberwriter

awesome , mer !

2011-03-01 @ 09:46:23
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0