The prince of pop del 3

-Hej snygging
-Är du redo att jobba rumpan av dig?
-Ja, är helt hyped idag
-Haha, vad bra, sa hon och log. 
-Ska vi åka?, frågade jag.
-Ja kom, vi får inte komma försent!



Vi kom fram precis i tid, 5 minuter kvar för att vara exakt.
-Hej tjejer, sa en tjej.
-Hej, sa vi i kör.
-Idag ska vi öva på lite olika sorters dansar, blandannat streetdance och vanlig dans. Så får vi se vilken ni gillar mest. Nelly du kan gå och öva med..
-Mig, hörde jag JUSTIN säga.
-Okej, Nelly du får dansa med Justin, Emmy med Ryan och Caitlin med Chaz.
Jag gick till Justin, han hade också mysbyxor och en tiv v-ringad t-shirt.
-Kan du några coola moves Bieber?, frågade jag kixit.
-Jadå, titta här, sa han och gjorde några helt otroliga moves.
-Skryt jamenar, sa jag efter ett tag. Han bara skrattade åt mig. Vi skulle öva på streetcance, dom visade hur några av justins kompisar skulle dansa först, sen tjejen som ar huvudperson och hennes 'kompisar' skulle dansa efter (kompliserat?) Det var riktigt kul. Vid 12 sa Justin:
-Någon mer än jag som är hungrid?
-Jaa, sa alla.
-Okej, ska vi dra till MCDonalds?, frågade han.
-A visst, sa Ryan. Alla instämmde. Vi skulle åka i en LIMOSIN! Hur coolt är inte det? När vi kom fram till McDonalds, gick jag och en annan tjej för att beställa. Killarna och dom andra var för lata för att gå.
När vi hade beställt och fått vänta i ca 30 minuter kom maten, där var mat för 15 pers.
-ÄNTLIGEN, sa Chaz när vi kom med maten. Jag är utsvullten.
-Haha bro, du är helt wierd!, sa Justin.
-I know bro, sa Ryan och höll med. Jag satte mig brevid Emmy igen.
-Vad hände medans jag var bårta? Vill veta allt, sa jag.
-Inte så värst mycket, killarna fjantade sig och tjejerna fixade naglarna. Vad ska man säga? Jag led.
-Haha, tycker så synd om dig baby, sa jag och kramade henne.
-Haha, javet snyggin.
Vi åt på vägen tillbaka, vi hade hela gympasalen, så inga elever kunde ha gympa nu på ett tag. HAHA säger jag bara till dom. Klockan 2 åkte jag och Emmy hem till henne.
-Kan vi inte bada i jauzzin?, frågade jag.
-Visst, kom.
Jag älskar att bada i deras jacuzzi, som vanligt satt jag vid fönstret och tittade på havet, Emmy bodde jättenära havet.
-Jorden anropar Nelly!, sa Emmy
-Va? Oj, jag tänkte på annat, vad sa du?
-Jo, jag sa vill du följa med mig på en fest? Ryan, han som jag dansade med idag. Sa att han och ryan skulle fixa en fest, och dom undrade om vi vill följa med?
-Jo, visst. När är den?
-Ikväll, vid stranden. Det är bara vi två och dom tre.
-Tre?
-Ja, Ryan ,Chaz och Justin.
-Justin också?
-Mm, så vill du gå?, frågade hon och tittade på mig med puppy face.
-Aww, slut. Ja, jag går okej?
-Yes, du är bäst Nelly!
-Javet, sa jag och log.
Vi gick ur jacuzzin och tog på oss, jag hade tight och en oversize tröja med tryck. Emmy hade typ samma men annan tröja.
-När skulle vi träffas?, frågade jag.
-Klockan 7, om en halvtimma alltså.
-Okej, då hinner jag fläta mitt hår.
-Ja det gör du, sa hon och log.
Jag flätade det och smsade Mara så hon vet att jag är borta ikväll. Jag fick men skulle rigna om det blev ändrade planer.
-Nelly, kommer du? Vi ska vara där om 10 minuter!
-Kommer, sa jag och sprang ner till hallen.
Vi gick till stranden eftersom det var så nära. Det var mörkt ute, killarna hade gjort en brasa.
-Heej Emmy, sa Ryan och kramade henne.
-Ryaaan, sa hon.
Aww hon rodnade. I think shes in loove, tänkte jag.

Kommentera<3
Har sjukt bra ideér så om ni kommenterar mkt kommer del 4 upp idag också!

Postat av: Anonym

meeeeeeeeeerrrr:D:D:D<3<3<3

2011-02-20 @ 17:42:14
Postat av: Anonym

mer idag så bra:D<3

2011-02-20 @ 17:42:41
Postat av: lydia

hur mycket är "bra"? kommenterar gärna hur mycket som helst för mer idag ! :D

2011-02-20 @ 17:46:19
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Anonym

har typ inget annat och göra och fasnade vid denna bloggen så kommer följa denna nu, du skriver riktigt bra!!:D bara du uppdaterar bra älskar och läsa noveller:D kram <3<3

2011-02-20 @ 17:49:46
Postat av: Anonym

den verkar jättebra! skriv mer:D

2011-02-20 @ 17:51:17
Postat av: Anonym

Awesomeeee

2011-02-20 @ 17:51:26
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeer :) <<3

Fan vad bra.

2011-02-20 @ 18:10:48
Postat av: Anonym

Oh,snälla en till(eller två) ikväll!

Jag älskar Och då menar jag verkligen ÄLSKAR den här bloggen!

2011-02-20 @ 18:14:19
Postat av: Anonym

jättebraaaaaaaaaaaa

mer?:DDDDDDDD

snälla

2011-02-20 @ 18:36:48
Postat av: Anonym

MEEEEER -:D:D:

2011-02-20 @ 18:41:42
Postat av: Anonym

Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, mooore ;) <3

2011-02-20 @ 18:56:52
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-20 @ 18:59:21
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0