The prince of pop del 4

-Kommer, sa jag och sprang ner till hallen.
Vi gick till stranden eftersom det var så nära. Det var mörkt ute, killarna hade gjort en brasa.
-Heej Emmy, sa Ryan och kramade henne.
-Ryaaan, sa hon.
Aww hon rodnade. I think shes in loove, tänkte jag.


Vi satte oss framför elden, jag såg att det fanns en gitarr. Mara hade lärt mig spela så jag var rätt duktig.
-Kan jag få spela?, frågade jag och pekade på gitarren.
-Visst, sa Justin och gav mig den. Jag drog först en gång med handen över strängarna. Den var prefekt stämmd.
Jag började spela, bara tog några olika akord och lekte, det var kul. Killarna började sjunga nån helt random sång till, Emmy klappade i takt och jag skrattade.
-Nu får jag spela, sa Justin efter ett tag av tramsande. Jag gav han gitarren, han började spela "So sick" av Ne-Yo. Han sjöng också till. Jag rös så bra han var, när refrengen kom började killarna sjunga med. Tillsist satt alla och sjöng med. Vid 12 gick alla hem till Emmy, hennes föräldrar var inte hemma så vi var ensamma.
-Vad vill ni göra?, frågade Emmy. Vi satt i hennes vardagsrum i en ring runt golvet.
-Sanning eller konka, sa Ryan och flinade.
-Jaa, sa Chaz. Emmy gick för att hämta en flaksa.
-Jag börjar snurra, sa Emmy när hon komm tillbaka. Hon snurrade och den hamnade på MIG. Onej, vad ska jag nu göra?
-Nelly, sanning eller konka?
-Konka, sa jag.
-Okej du ska...pussa alla killarna på munnen.
-Pussa? som en vanlig snabb puss?, frågade jag.
-Japp, sa hon och log. Jaja det kunde ju har varit sämre?
Först pussade jag Ryan sen Chaz sen Justin.
-Min tur att snurra, sa jag och satte mig på min plats igen. Jag snurrade och den hamnade på Emmy, haha.
-Emmy, sanning eller konka?
-Sanning, sa hon fort.
-Haha fegis!, sa Ryan. Emmy rodnade.
-Vem gillar du?, frågade jag. När jag hade ställt frågan rodnade hon ännu mera.
-Erm... måste jag säga det?
-Jaa, sa vi.
-Okej jag gillar... Ryan, nu var hon röd som en tomat. Ryan rodnade också, men han reste sig upp och drog med Emmy in i ett annat rum. Oalalaaaa.

Ur Justins perspektiv

Denna kvällen har varit hur rolig som helts, jag har fått två nya kompisar. Två SNYGGA nya kompisar, som dessutom är tjejer! Tillsist kom Ryan och Emmy tillbaka.
-Vad har ni gjort då?, frågade Chaz retsammt. Emmy rodnade.
-Awww, du rodnar, sa jag för att störas.
-Käften, sa Emmy och kastade en kudde på mig. Jag bara skrattade. Nu snurrade Emmy och denna gången hamnade den på mig.
-Sanning eller konka?
-Konka, sa jag.
-Okej, strula med... Chaz, sa hon och skrattade. Nelly och Ryan skrattade också. Jag tittade på Chaz som tittade på mig.
-Glöm det!, sa jag.
-Haha, vem är det som är feg? Det är bara lite struuul, sa Nelly.
-HA HA, sa Chaz. Då kan du ju strula med Justin om det nu inte är nåt stort.
-Okej, sa Nelly och rykte på axlarna. Hon kröp fram till mig och kysste mig. Jag var helt oförbredd på det! Efter en minut backade hon igen och sa:
-Det var väl inte så svårt?, och rykte på axlarna. Chaz och Ryan satt med öppna munnar.
-Killar vakna, sa jag och knäppt med fingrarna vid deras ansikten.
-Hon gjorde det!, sa Ryan chockat.
-Haha, killar ni skrämmer mig!, sa Nelly.

Ur Nellys perspektiv

Det kändes lite obevämt att strula med Justin, han är liksom hur känd som helst. Och snygg. Plus så kände vi ju knappt varandra. Jaja, han verkande inte byr sig så varför skulle jag?
Klockan var rätt mycket, så vi bestämmde att killarna och jag fick sova över här. Vi la en massa madrasser i vardagsrummet, med kuddar filtar och täcken. Sen sate vi igång en skräckfilm. "Paranormal Activity 2" jag och Emmy hade sett den en massa gånger.
Men den var lika läskig var gång.


Ni fick en till :D
Kommentera bra/dåligt.
Sen besöksrekord igen (y) över 220 st!! #BIGLUV2U

Postat av: ferial

superbra !

mer :d

2011-02-20 @ 19:11:11
URL: http://frexi.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra:D

kommer det någon mer idag?:)

2011-02-20 @ 19:13:59
Postat av: anna

Meerrrr!

du är as bra ! ♥

2011-02-20 @ 19:31:51
Postat av: LelloCheerBieber <3

Super bra! Meer :))

2011-02-20 @ 19:47:58
Postat av: Anonym

Superduper bra! Mer? Nu? ;)

2011-02-20 @ 19:56:53
Postat av: Anonym

mer D:D:

2011-02-20 @ 20:34:17
Postat av: Stina

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-02-20 @ 20:42:51
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaha asbraaa

2011-02-20 @ 20:46:40
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-02-20 @ 21:03:23
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Carro

Jätte bra, mer merr merm mermemrm memrme mrmemrmemr mmrm du jag glömde nog att säga att jag vill ha mer eller har jag redan sagt det??

2011-02-20 @ 22:03:02
Postat av: Anonym

Sjukt braaaaa!!! ;) snällaaaa meeeeer :)

2011-02-20 @ 22:08:06
Postat av: evelina

Älskar den riktigt bra:) meeeer<3

2011-02-20 @ 22:15:16
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Felicia

I.... <3 ..... IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3



MEEEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!!!!!<34<3<3<3<´<3<3<33<3<3<3<

2011-02-21 @ 12:27:24
URL: http://feliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0