The prince of pop del 5

Klockan var rätt mycket, så vi bestämmde att killarna och jag fick sova över här. Vi la en massa madrasser i vardagsrummet, med kuddar filtar och täcken. Sen satte vi igång en skräckfilm. "Paranormal Activity 2" jag och Emmy hade sett den en massa gånger. 
Men den var lika läskig var gång.

Vi la och pratade till fyra på natten. Ryan och Emmy var dom första som somnade, brevid varandra. Jag Justin och Chaz satt och pratade lite till innan Chaz somnade.
-Haha, fan va trötta dom var då!, sa Justin.
-Ja, men ska vi också sova? Jag ska ju ha träning i morron igen efter skolan.
-Juste, du går ju i skolan.
-HA HA, kul, sa jag och la mig ner.
-Får man ingen kram?, frågade Justin.
-Käften, sa jag och vände mig om. Jag somnade nästan på direkten, jag drömmde om Ryan och Emmy. Dom stod där och kramades brevid några några cyklar. Jag såg Justin stå bakom cyklarna och titta på mig.
-Nelly, vakna, hörde jag nån säga
-Neeej!
-Jo, kom nu skolan börjar snart!, sa Emmy.
- Ja ja jag kommer men vänta ska bara ta på mig, sa jag
Efter jag hade gått upp från madrassen, så gick till min garderob för att hämta jeans och ett svart linne. Efter jag hade hämtat det så gick jag till badrummet för att ta på mig och när jag var klar så gick jag till köket för att hämta ett äpple till frukost.
- Men komigen Nelly du måste skynda dig, annars så missar vi lektionen, sa Emmy
- Ja ja jag kommer nu men hur långt är det till vi börjar?
- 15 minuter, men om vi skynddar oss nu så kan vi ju ta cyklarna och sen är vi ju där efter 10 minuther!
Vi tog våra cyklar och sen så cyklade vi den korta vägen till vi kom 5 minuther innan lektionen börjarade.
Vi barkerade våra cyklar och sen så gick vi in till korridoren. Vi har en stor tv där det står vilka lektioner som är inställda eller om vi har sovmorgon eller om det är någon lärare som är sjuk.
- Du Emmy har du sätt vad det står på vår klass?
-Ja, fan vi hade sovmorgon till kl 11 och nu är kl 9, varför kom vi inte på det från början?
- Jag vet inte vad ska vi göra nu i 2 timmar? Vi kanske kan ringa till killarna och fråga om vi kunde träna nu istället för efter skolan.
-Okej jag ringer Justin!
*Samtalet*
- Tja det är Nelly här!
- Tja vem Nelly?
- Men sluta Justin, du kan vi kanske öva nu, för vi hade glömt att vi hade sovmorgon idag till kl 11?
- Visst jag kommer till er skola om 15 min om det går bra.
- Okej vi ses då hejdå
- Hejdå baby!
*Samtalet slut*
-Dom kommer hit om 15 min om det gick bra?
- jaaa vad rolgit då får jag träffa Ryaaaan. Han är så söt och snäll, vi kanske ska på bio någon dag tillsammas, du kan ju ta med Justin om du vill? Jag vet att du är kär i han!
- Jag kär i justin nej nu drömmer du! Jag tycker att han är bra på att dansa och han är bra lärare inget annat okej!
- Ja, ja vi säger så!
Ur Justins perspektiv

Var är jag? Jag får väl gå och ta på mig min t-shirt och sen får jag väcka dom andra.
- Du Ryan! Emmy och Nelly vill att vi ska åka till deras skola för att öva med dom, dom hade glömt att de hade sovmorgon och nu vill dom att vi ska vakna tidigt och öva med dom!
- Haha dom är för roliga, men vi sticker nu om det är okej!
- Det är bara för du vill träffa Emmy, hahahha bro!
-Nja jag vill träffa Nelly med, men nu kör vi!
Vi gick till köket för att se om Emmy hade lagt sina nycklar till huset där och det hade hon!
Efter vi hade tagit upp dom så gick vi till uterdörren föör att stänga och låsa. Sen så satt vi oss i justin bil för att köra mot skolan.
Efter 5 min så var vi där. Då såg vi Nelly och Emmy, dom stod där ute och väntade.
- Hej Justin var du och Ryan för lata för att gå till skolan eller? sa Emmy.
- Nej eller jag orkade inte jag och Rayn ville ju träffa dig så snabbt så möjligt så det var därför vi tog bilen, men du här har du dina nycklar.
- Jaha och men ska vi gå nu? Och du tack för nycklarna!
Vi 4 gick mot idrottsallen för att börja träna, jag och Justin gick bredvid varandra och pratade om dansen, Ryan och Emmy gick hand i hand och pratade om vad dom skulle göra. Efter en stund så var vi framme, salen var ledig och vi kunde börja med danserna...


Bra/Dåligt? Jag vill veta!
Dessutom hade vi besöksrekord igår ;)) We love!! <3
Kommentera<3

Postat av: Anonym

Skiiiiiiiiiiiiiit bra . meeeeeeeeeeeeer :)

2011-02-21 @ 12:50:00
Postat av: Anonym

moooooooore,<3

2011-02-21 @ 13:52:12
Postat av: mirja och sanna

bäst :3

2011-02-21 @ 14:18:37
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

bäst :3

2011-02-21 @ 14:18:39
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-02-21 @ 14:24:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

AWESOME!!!<333

2011-02-21 @ 15:46:48
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer,

2011-02-21 @ 17:37:51
Postat av: lydia

Nu måste hon bli lite mer att falla för Justin, och att de typ dansar tillsammans elle nått!

Annars riktigt bra, mer ikväll !!! :)

2011-02-21 @ 17:38:43
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: Sandra

ååh as bra :D:D



Kolla gärna in min och min kompis novellblogg:D Och kommenteraa:D

2011-02-21 @ 18:15:28
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0