The prince of pop del 6

Vi 4 gick mot idrottsallen för att börja träna, jag och Justin gick bredvid varandra och pratade om dansen, Ryan och Emmy gick hand i hand och pratade om vad dom skulle göra. Efter en stund så var vi framme, salen var ledig och vi kunde börja med danserna...



Förts övade vi faktist till "Baby" med efter ett tag tramsade alla igen.
När låten "Never let you go" började spelas sjöng Ryan med, haha han sjunger som en galen ko!
-hahahah, sluta snälla, sa jag.
-haha håller med dig Nelly, sa Justin och blinka till mig.
När Ryan var färdigtramsad började låten "First dance" Ryan och Emmy dansade tryckare.
-Vill du dansa?, frågade Justin och tittade in i mina ögon.
-J-ja, sa jag. Jag och Justin dansade också tryckare, Chaz stod bara och glodde.
När låten var slut tittade jag och Justin in i varandras ögon, jag har inte sett dom så nära förrut dom var hasselbruna.
-Olalaa, hörde jag Emmy kalla. Jag drog mig snabbt bort ifrån Justins famn.
-Ska vi öva eller inte?, frågade jag.
-Öva, sa Chaz. Ni dansade ju i evigheter.
Vi övad lite till innan skolan började, första lektionen var matte. Kul? Nej inte precis!
Klockan 3 var skoldagen äntligen slut. Jag hade träningsvärk i benen efter allt dansandet. När jag kom hem frågade Mara:
-Så, vad gjorde ni idag?
-Tränade och var i skolan, varför frågar du?
-För detta, sa hon och visade mig en tidning. Det var en bild på mig och Justin när vi dansade tryckare.
-Amen, det är inget vi dansade bara, sa jag.
-Ser ut som mera!
-Men det är det inte, litar du inte på mig?, sa jag och gick upp på mitt rum. Jag stängde dörren och la mig i sängen. "Sugen på att träffas? :)" smsade jag Justin, fick svar på nästan en minut "Visst ses vid stranden? Där vi var igår? :)" "Japp, ses där om 10?" "Okej, puss" Jag svarade inte på det dära "Puss". Jag tog med tidningen.
-Jag går till stranden, ropade jag innan jag stängde dörren och gick. När jag kom fram satt Justin redan där.
-Justin, kallade jag. Han kollade upp och log.
-Hej Nelly!
-Kolla här, sa jag och gav han tidningen.
-Fan, mumlade han. Kan man inte få ha liite privatliv?
-aa, fattar. Måste vara skit störit ju.
-Mm, men man vänjer sig efter ett tag.



Rätt kort :(
Men har rätt mycket att göra idag, får se om det kommer upp en till idag..
Rätt dålig också :/
Kommentera<3

Postat av: Isabella

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! <3

2011-02-21 @ 19:05:34
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer Snälla en till idag!

Jag älskar novellen!

2011-02-21 @ 19:06:17
Postat av: Nasra

meeer. det var bra.. meeeeeer

2011-02-21 @ 19:32:25
Postat av: Anonym

mer :D

2011-02-21 @ 20:48:56
Postat av: Anonym

Älskar den här novellen och bloggen!! <3 den här novellen är sjukt bra även om den precis har börjat och jag känner på mig att den kommer bli 1000x bättre när den har kommit längre! ;)

2011-02-21 @ 21:04:08
Postat av: Johanna

mer mer :d

2011-02-21 @ 22:33:03
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0