The prince of pop del 7

-Kolla här, sa jag och gav han tidningen.
-Fan, mumlade han. Kan man inte få ha liite privatliv?
-aa, fattar. Måste vara skit störit ju.
-Mm, men man vänjer sig efter ett tag.

Mrs. Sponge Bob
Vi pratade lite till innan Justins mobil ringde och han var tvungen att gå. Jag satt kvar och tänkte ett tag till.
Vid 10 gick jag hem och satte mig vid datorn, spotyfi som vanligt satte jag igång. Jag sökte på "Never say never the remixes" Jag satte igång låten jag lyssnade inte på den en gång utan 10 gånger, hans röst var ju perfekt i en låten!
-Nelly, nu får du gå och lägga dig, i morgon börjar skolan halv 8!, sa Mara.
-Juste, tack för att du påminnde mig!
-Du hade inte klarat dig utan mig, det är en sak som är säkert.

Ur Justins perspektiv

Scotter ringde och sa att vi skulle spela in en ny låt, nu? Klockan 9 på kvällen? Han är knäpp.
När jag kom fram sa Scooter:
-Du ska göra en remix på "That should be me" med Rascal Flatts.
-Hej på dig med, och okej niice!
-Hejhej, kom nu vi har inte hela dage på oss.
-Dagen? Klockan är 9 på kvällen!
-Sak samma pojk kom nu.
Rascal var riktigt duktig, vi hade kul hela kvällen. Efter midnatt var vi klara med inspelningen, fansen kommer bli helt galna så bra låten är! 
När jag la mig i sängen somnade jag på direkten.
-Justin, du måste upp nu, sa mamma.
-Jag vill inte, sa jag och somnade om igen.
Jag hade drömmt om Nelly IGEN, varför kunde jag bara inte sluta tänka på henne?
-Allvarligt du måste gå upp nu, Nelly & Emmy är där nere och väntar på dig!
-Varför?, fågade jag och oppade bokstavligt talat ut ur sängen.
-För idag ska du följa med dom till skolan, Jenny (justins privatlärare) kunde inte komma idag så du får följa med dom!
-Okej, sa jag och drog på mig en hoodie svarta byxor och en lila keps.
-Äntligen, hörde jag Emmy säga när jag gick till hallen.
-Hej tjejer, sa jag och iggade "äntligen".
-Hej Bieber,sa Nelly.
-Tje Biebsy, sa Emmy
-Biebsy?, rågade jag
-Ja?, sa hon och rykte på axlarna.
-Ska vi ta min bil?, frågade jag.
-Visst, sa Nelly och log.
-Jag har min egne, sa Emmy.
-Okej, vi tar min så åker du själv.
-Visst.
Jag satte mig i bilen, Nelly frågade:
-Här lyssna på detta, och gav min en cd.
-Vad är det?, frågade ag.
-Mina favvo låtar, sa hon och log.
-Okej, sa jag. Den första låten var "Whats my name" - Rihanna, den andra var "Never say never" - av ja miig. Sen hann vi inte lyssna på flera för vi kom fram till skolan.


Bra/Dålig? Kort? Jaaa
MEN om en timma ska jag bort ochjag har inte fixat mig än :/ kommer hem klockan 10 ikväll så vi får se om jag hinnner skriva annars skriver säkert Denisé en del ;)
kommentera // Linnea
 

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-02-22 @ 12:02:46
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas någon av er skriver en ikväll så sjukt bra är dom älskar värkligen the prince of pop delarna :D

2011-02-22 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0