The prince of pop del 9

När han sa det så kollade jag på Justin och han bara log, Efer idrotten var de lunch och sen hade vi Matte, efter det var dagen slut, När vi gick ut till parkeringen frågade Justin om jag ville ha skjus (?) hem, och självklart svarade jag ja.
När vi kom hem förljde han med in en stund, vi satte oss i köket och käkade en frukt och pratade lite,,,,


När vi hade pratat en stund så plingade min mobil till, jag tog upp den och de var ett sms från Emmy

-Hääy Baby vill du och justin följa me på bio med mig och Ryan?

När jag läste log jag lite för mig själv och justin kollade på mig med en "vadå" blick
Jo Emmy undra om du och jag vill följa med och kolla på bio med henne och Ryan.

-Ja!! Eller vill du? Sa Justin
-De blir säker kul sa jag

Jag svarade på Emmys sms där jag skrev
-Visst när ska vi träffas??
efter bara ågon minut svarade hon tillbaka
-Kom till Bion vid 20:00
-okej ses då :)
Vi skulle ses vid Bion vid 20:00 sa jag till justin.

-Okej men då drar jag hem och byter om och fixar lite saker da, sa han och log
-Gör så då kan jag ju duscha och lite sånt
-Hahah ahh! Men jag kommer och hämtar dig vid 20 över 7
-okej ses då da
-Yes

När Justin skulle gå så gav jag honom en kram, sedan sprang jag upp till mitt rum och hämtade en handuk, sen hoppade jag in i duschen, när jag var klar efter kanske 20 minuter så gick jag tillbaka in i mitt rum och valde ut kläder jag skulle ha på mig, Efter ett tag så hade jag äntligen valt ut det jag skulle ha på mig, Och de fick bli ett bar slitna Jeans shorts och sen ett svart linne, När jag hade klätt på mig var klockan 10 i 7, SHIT!! han kommer snart, jag torkade håret och satte på mig lite smink, När jag var klar var den snart kvart över, Jag passade då på att borstatänderna och spruta på lite perfym, när jag var klar så hörde jag de plinga på dörren, jag sprang ner för trappan och öppnade,

Ur Justin's Perspektiv

När jag plingade på dörren hörde jag någon klampa ner för trappan, jag log lite för mig själv, tillslut öppnade Nelly dörren, OMG,, jag kunde inte släppa blicken från henne, hon.. hon såg så vacker ut!

-Justin här är jag, sa hon och knäppte med fingret
-Aa oj förlåt, de är bara de att du såg så fin ut
-Hehe tack :) Du ser inte så dum ut heller

Jag log bara som svar,
-Så, ska vi åka?
-Yes ska bara hämta min väska

Medans hon sprang upp till övervåningen så gick jag och starta bilen, Efter bara någon minut kom hon ut och hoppade in,
-Då far vi! Sa jag occh skrattade lite
När vi kom fram stog Emmy och Ryan redan utanför och väntade på oss....



Här har ni del 9 :) börjar smått på del 10 nu :)// Denisé

Postat av: Nelly

Sjukt bra!! Haha är typ beroende av novellen xd

2011-02-23 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0