The prince of pop del 8

-Vad är det?, frågade jag.
-Mina favvo låtar, sa hon och log.
-Okej, sa jag. Den första låten var "Whats my name" - Rihanna, den andra var "Never say never" - av ja miig. Sen hann vi inte lyssna på flera för vi kom fram till skolan.
När vi hade parkerat klart bilen så gick vi mot skolan där Emmy och några kompisar till nelly var och väntade på oss. När vi hade kommit fram så började några av nellys vänner visak. Jag Hörde vad dom sa så jag kollade på nelly. Sen efter en stund så sa Nelly
- Hallå ni behöver inte viska, man kan faktis höra er och ja det är justin bieber som står där bredvid er. Han ska vara här idag för att hans lärare kunde inte ta han, så snälla kan ni inte vara snälla mot han?
- OMB kolla det är faktis justin, du justin jag älskar dig. sa en av nellys vänner
- Hahah tack så mycket, sa jag.
Jag han inte säga så  mycket mer till dom för det var dax för oss att gå in till lektionen och den föra lektionen vi hade var idrott och vi skulle ha dans där. När vi kom fram till idrottsalen så gick vi in i ett varsin omkläningsrum när vi var klara möttes vi inne i salen, när Tommy (läraren) kom in satte sig alla snabbt ner på golvet, jag fattade igenting men tillslut drog Nelly ner mig så jag satt där bredvid henne och hennes kompisar.

-Som ni alla vet så ska vi ha dans idag! Och vi ska dansa Streetdance,

Yes tänkte jag för mig själv, sedan hörde jag Tommy säga,
-Så nu kan ni dela upp er så halva klassen står på den linjen och andra på den linjen, sa han och pekade på en kul och en vit linje som var på golvet. Alla gjorde som han sa och jag ställde mig såklart bredvid Nelly, När alla stog där så började Tommy vissa lite steg och han började med dom enklaste som jag redan kunde. Men jag gjorde ändå som alla andra, efter ett tag så började han komma till dom lite svårare sakerna, eller ahh svåra och svåra vet jag inte, Jag kunde ju ganska mycket, När vi hade ståt och övat ett tag så skulle vi dela upp oss i 6 grupper 3 och 3, jag hamnade med två killar som hette Adrian och Simon, Dom var riktigt bra,

-Så vad kan du da? Frågade Simon

Jag visade lite vad jag kunde, och när jag var klar stog dom bara och gapade,

-Vadå? Frågade jag när jag hade slutat
-Asso du är verkligen bra sa Adrian
-Haha tack! Men visa vad ni kan da

Dom visade lite snabbt vad dom kunde, och dom var verkligen bra! Nu var det jag som stog där och gapade.

-Asso om vi sammarbetar så kan vi få ihop det bästa numret sa Simon lite syst,

Vi började träna och när vi var klara skulle alla visa upp sina egna danser för Tommy,

Ur Nellys perspektiv

När alla var klara med sina danser skulle man visa upp dom för Tommy, Och vissa var verkligen bra, När alla hade visat sin dans så skulle Tommy välja ett lag som hade bäst sammarbete,

-De team som hade bäst sammarbete var Simon,Justin och Adrian!

När han sa det så kollade jag på Justin och han bara log, Efer idrotten var de lunch och sen hade vi Matte, efter det var dagen slut, När vi gick ut till parkeringen frågade Justin om jag ville ha skjus (?) hem, och självklart svarade jag ja.
När vi kom hem förljde han med in en stund, vi satte oss i köket och käkade en frukt och pratade lite,,,,



Asso förlåt för VÄRLDENS tråkigaste inlägg, men jag har f*n ingen fantasi längre!! Eller så är de bara för att jag inte riktigt har kommit in i novellen än!! //// Denisé.. Linnea skrev också lite :))

Postat av: Anonym

Jättebra!!

sNÄLLA NÅGRA TILL IKVÄLL!!!!!!!

2011-02-22 @ 19:14:02
Postat av: Alice

Håller med, några fler ikväll? =) Skitbra!<3

2011-02-22 @ 21:05:56
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-02-22 @ 21:29:42
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0