My one love me one heart del 118

-sanning
-okej, hm... har du nånsin haft sex?, frågade jag på svenska så killarna inte fattade;)
-Erm.. ja, sa hon på svenska och rodnade
-Vad säger ni?, frågade justin
-Jadu, svarade jag på engelska
-Berätta,sa ryan
-Nä, men kom vå sover vi!, sa klara



Killarna kollade på varandra som fån, Sedan sa dom
-Asså vi måste lära oss svenska!
Jag, klara och filippa började skratta, och killarna bara satt där och kollade på oss,
-Ehh skit samma, god natt, sa Ryan
-Vänta jag kommer sa, Filippa
-mhm
-Meh varaför så sur?
-Nje jag är inte sur
Jag kollade på Filippa med en konstig blick, Hon ryckte bara på axlaran, sedan gick hon och ryan upp för trappan, Jag kollade bara på klara med en förvånad blick.
-Hmm, undra om han blev sur för att vi pratade på svenska?? sa klara sen, (på svenska)
-Ja, Men de kan han ju inte bli :S
-Vadå frågade Justin
-Nej men Ryan verkade bli så jäla sur, för att vi pratade på svenska,
-Nej de tror jag inte, svarade han snabbt,
-Nej men vi tror de sa klara,
-Vänta ska jag gå och prata med honom.

Ur Justin Perspektiv

Jag började gå mot trappen, När jag kom upp knackade jag på dörren in till ett utav gästrumen,
-Kom in! Hörde jag Ryan ropa
Jag öppnade dörren och sa att Ryan skulle komma en snabbis, När vi stog utaan för dörren viskade jag
-Du blev inte sur för att tjejerna pratade på svenska?
-Nej, eller jo lite
-Varför?
-Man vet ju inte om dom säger något elakt om oss, eller asso ahh du förstår vad jag menar,
-Men varför tror du dom skulle göra de?
-Jag vet inte
-Aja men va inte sur, De var säkert bara någon pinsam fråga,
-Aa kanske
-Aja godnatt broo!
-Godnatt
Jag gick ner igen till dom andra, och berättade att han inte var sur,
Vi satte oss i soffan en stun och bara pratade men efter ett tag såg jag hur erikas nacke började vikas,
-Ska vi gå och lägga oss? Frågade jag
-Mmm de skulle vara skönt, Svarade Erika snabbt,
-Kom da :)
Jag tog Erikas hand och när vi kom fram till trappan så sa vi god natt till Chaz och Klara, När vi kom upp till rumet slängde Erika sig i sängen direkt!
-Är du så trött? Frågade jag
-Ja! Om dom inte hade kommit hade jag sovit för typ 4-5 timmar sen!!
-HAHA ja de är sant, Men de var ju tur att dom kom å du inte gjorde de ;)
-Mmh jätte
Jag klädde av mig mina kläder och la mig sedan bredvid Erika som typ sov, Jag pussade henne i pannan och sen la jag mig till rätta, med ena armen runt hennes midja, Jag hörde hur Erikas andetag blev djupare och djupare, och då förstog jag att hon sov, Jag låg där och tänkte lite för mig själv, efter att tag kännde jag att jag var kissnödig så jag reste mig upp försiktigt ur sägen så inte Erika skulle vakna, Jag gick ut till hallen och sedan in i badrummet, Jag kissade och sedan tvättade jag händerna, Jag passade också på att borsta tänderna, Efter de gick jag in och la mig igen, När jag la mig denna gång somnade jag nästan på en gång,

Nästa morgon

Morgonen där på vaknade jag förre Erika även fast jag somnade senare än henne, Jag låg kvar i sängen ett tag, och bestämmde mig sedan för att gå ner för att kolla om dom andra hade gott upp, När jag kom ner var de helt tomt, så jag satte på tv och blädrade runt lite, Efter ett tag kände jag någon stå bakom mig, Jag kollade och såg...



Här har ni 118:D!! Ledsen för kass uppdate för min del, Men de är svårt när man har en data som inte vill funka, Och mammas alltid är upptagen! Men jag (Denisé) Försöker så gott jag kan! Kommentera duktigt nu :)

Postat av: Anonym

MEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-02-01 @ 19:34:37
Postat av: Anonym

mermermermermermermer

2011-02-01 @ 19:35:01
Postat av: Anonym

skriv mer!:DDDDDDDDDDD

2011-02-01 @ 19:35:32
Postat av: Anonym

så himla bra:)

2011-02-01 @ 19:35:47
Postat av: Johanna

Hum, undra vem som kom??? men skitbra!!:D

2011-02-01 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0