My one love me one heart del 57

När erika började sjunga blev jag lite chockade men på ett bra vis, jag var inte alls beredd på det. Efter att tag öppnade jag ögonen och tittade in i hennes. Hon sjöng så vakert.
Hon sjöng färdigt och jag lusted mig fram för att kyssa henne. hennes läppar va mjuka som vanligt...


Ur Erikas perspektiv

Justins mobil ringde så han gick för att svara. Jag hörde inte vad han sa, efter 10 minuter kom han tillbaka.

-Erika, jag ska på turne. I 3 månader, sa han
-Grattis, vad kul, sa jag
-Ja, men det värsta är att ...
-Att jag inte för följa med, sa jag och jag kunde inte hjälpa det men jag blev ledsen-
-Nä, nä absolut inte klart du ska med, sa han. Det e bara det att Jasmine ska me.
-Jaha okej, jag gissar att jag kanske kan stå ut med henne ett tag;)
-Vad bra!
-När börjar turneén?, frågade jag
-25 mars hurså?
-Nä bara undrar, sa jag. den 25 mars alltså dagen innan jag fyllde 16 år My sweet 16;)
-Säkert?, sa han och log
-Haha, ja helt säkert och bara så du vet jag fyller år den 26, sa jag
-Ja, jag vet, sa han och blinkade till mig.
-Okej

Ur justins perspektiv

Jag hade planerat desten också hennes sweet 16.
Festen skulle vara i Fabruari för vi va tvunga att förbreda turnen och sånt. Så den 28 februari va datumet för festen. Hoppas hon skulle gilla det.

-Vad tänker du på?, frågade hon.
-Nä inget bara på en sak, sa jag lite hemligt.
-Okej?!, sa hon och log.

Tiden gick och dagarna flöt fram med konserter för både mig och Erika och lite intervjuer här och där.
Nu va det 2 dagar kvar till Erikas fest och vi satt och pratade i mitt rum.

-Du Erika, jag har en sak att säga, sa jag
-Okej, sa hon
-Jo, om du vill så vill du flytta hit? Jag har redan frågat Maria och hon sa det var okej.
-VA??! OMG ja det e klart jag vill!, sa hon och kramade mig.
-Och en annan sak, vill du shoppa?
-haha ja visst;) varför?
-Överraskning
-Ska vi shoppa nu eller?, sa hon
-Japp, sa jag och drog ut henne till min bil.
-Hahaha vart ska vi?
-Erm, vart vill du shoppa?
-Vet inte, nåt bra ställe
-Okej då åker vi till ett bra ställe
-haha, skrattade hon. Chaz och Ryan hade fullt upp med att fixa festen tjejerna fixade med gästlistan änsålänge hade dom fixat så ca 50 kändisar skulle komma. Blandannat Miley, Jonas brothers, lady gaga, Katy perry, Jaden och Selena.....


Förlåt för jag inte har skrivit men gick typ upp för 1 timme sen ;) Sen ska jag på bio klockan 3 så jag kanske inte hinner skriva en till med Denisé kanske kan;)
Sen igår va det besöksrekord! tack!!

kommentera

Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra kapitel fast det var kort:D

2011-01-02 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0